informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
UM zwycięzcą przetargu Lenovo

UM zwycięzcą przetargu Lenovo

Wiadomości / 2015.02.16

Lenovo, wiodący producent urządzeń elektronicznych do użytku osobistego i  dostawca komputerów PC , podpisał umowę o współpracy z domem mediowym Universal McCann.

Dom mediowy został wybrany w drodze przetargu.

– Oferta przygotowana przez zespół ekspertów UM była wyczerpująca i dokładnie opisywała model kampanii biznesowej jak i konsumenckiej. Poziom ofert złożonych w przetargu był bardzo wysoki. Każda z nich była inna, a w rozstrzygnięciu konkursu decydujące okazały się minimalne różnice. Kluczowymi kryteriami wyboru UM okazał się dobór mediów, metoda dopasowania różnych form reklamy, jej zakładana efektywność oraz cena.– mówi Alicja Kemendorf z firmy Lenovo.

UM w ramach podpisanego kontraktu będzie odpowiadał m.in. za planowanie i zakup wszystkich typów mediów, ze szczególnym uwzględnieniem działań online. Już w grudniu agencja odpowiadała za realizację kampanii internetowej skierowanej do biznesu. Obecnie startuje najnowsza kampania konsumencka tabletów YOGA w internecie, kinie i w metrze. Nad planowaniem i realizacją działań dla Lenovo pracuje zespół kierowany przez Karolinę Legułę-Leszczyńską, Marketing & Group Account Director.

źródło: lenovo/informacjebranżowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe