informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Unima 2000 już diamentowym partnerem Avaya

Unima 2000 już diamentowym partnerem Avaya

Technologie / 2018.06.11

Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. spełniła rygorystyczne kryteria i uzyskała najwyższy stopień partnerstwa przyznawany przez firmę Avaya – Avaya Edge Diamond. Tak wysoki status posiadają w Polsce zaledwie dwie firmy.

Jest to potwierdzenie najwyższych kompetencji spółki Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne. Avaya to globalny lider rozwiązań komunikacyjnych, którego rozwiązania funkcjonują w największych firmach i instytucjach na świecie. Aż 95% przedsiębiorstw z listy Fortune 500 korzysta z rozwiązań Avaya. Dzięki naszemu strategicznemu partnerstwu z Avaya także polskie firmy uzyskują dostęp do najbardziej kompletnego portfolio oprogramowania i usług dla contact center oraz zunifikowanej komunikacji, rozwiązań działających on-premise, w chmurze oraz hybrydowo – mówi Krzysztof Kniszner, Prezes Zarządu Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.

„Diamentowy Partner Avaya” to najwyższy status przyznany w ramach programu partnerskiego Avaya Edge. Jego uzyskanie
stanowi potwierdzenie wiodącego poziomu umiejętności i doświadczenia spółki Unima 2000, która wykazała się kompetencjami
w projektowaniu, integrowaniu i wspieraniu rozwiązań Avaya. Spółka udowodniła, że jest w stanie realizować złożone projekty
oraz zapewniać wysoki poziom zadowolenia klientów, co jest kluczowym wymogiem programu Avaya Edge. Otrzymując najwyższy status partnerski firmy Avaya, spółka Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne uzyskała dostęp do najbogatszego pakietu wsparcia i narzędzi. Oprócz najszerszego wsparcia technologicznego oraz rozszerzonego wsparcia marketingowego, status partnera diamentowego zapewnia również możliwość uzyskiwania dodatkowych rabatów i poprawę warunków na jakich realizowana jest współpraca handlowa. Przełoży się to bezpośrednio na warunki współpracy, jakie Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne będzie mogła oferować swoim klientom. Oznacza to również możliwość zapewniania klientom jeszcze sprawniejszej obsługi przedsprzedażnej i wsparcia posprzedażowego.

źródło: informacjebranzowe.pl