informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Verle Küchen rozwija sieć salonów w Polsce

Verle Küchen rozwija sieć salonów w Polsce

Nieruchomości / 2018.04.27

Verle Küchen sukcesywnie udaje się rozwijać sieć sprzedaży. Po dziewięciu miesiącach obecności na rynku, salony z niemieckimi meblami kuchennymi i sprzętem Siemensa powstają w całej Polsce.

Rozwój sieć salonów kuchennych Verle Küchen nie spowalnia tempa. Od początku istnienia sieci, czyli od otwarcia w czerwcu 2017 roku salonu w Rzeszowie, marka stworzyła już 13 punktów. Oferta wysokiej jakości mebli kuchennych produkowanych w Niemczech dostępna jest m.in. w Szczecinie, Katowicach, Gdańsku, ale również w miastach średniej wielkości, takich jak Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra czy Radom.

Nasza sieć jest odpowiedzą na rosnące wymagania rynkowe. Oczekiwania klientów względem wzornictwa stale rosną. Polacy podpatrują światowe trendy i staranniej urządzają swoje wnętrza. Licz się dla nich nie tylko funkcjonalność, ale również modny design. I nie dotyczy to wyłącznie mieszkańców dużych aglomeracji. Dlatego na lokalizacje naszych salonów wybieramy również mniejsze ośrodki – mówi Krystian Karwacki, Manager ds. Rozwoju Marki w Verle Küchen, odpowiedzialny za rozwój sieci. Na początku kwietnia flagowy salon  powstał w Warszawie; tutaj  na powierzchni 270 mkw. klienci mogą obejrzeć aż 10 modeli. Teraz przyszedł czas na kolejne lokalizacje. Do końca czerwca pojawi się kolejnych 5 punktów sprzedaży. Przełom 2018 i 2019 Verle Küchen ma zamiar zamknąć liczbą około 25 salonów. Meble kuchenne z niemieckim znakiem jakości i najnowocześniejszy sprzęt marki Siemens będą mogli wybrać kliencie w całej Polsce.

Ale Verle Küchen to więcej niż wzornictwo na czasie dla osób marzących o nowej kuchni. Sieć proponuje również atrakcyjne warunki współpracy dla właścicieli studiów kuchennych. Lokalni partnerzy Verle mogą liczyć na pakiet wsparcia. Firma zajmuje się działaniami marketingowymi na poziomie ogólnopolskim. Pozwala to właścicielom skupić się na najważniejszym ich zadaniu – obsłudze klienta. Dodatkowo marka zapewnia cykl szkoleń sprzedażowych.

W tym roku uruchomiliśmy Akademię Verle&Siemens. Warsztaty nakierowane są na rozwój kompetencji naszych partnerów. Współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi profesjonalistami. Są w stanie rozwiązać skomplikowane kwestie techniczne i doradzić w wyborze odpowiedniego wyposażenia. Jednak nie każdy z nich ma talenty sprzedażowe. I tutaj wychodzimy im naprzeciw. Na przestrzeni roku, z pomocą wyspecjalizowanych szkoleniowców, będziemy dzielić się naszą wiedzą jak obsługiwać klientów produktów premium – komentuje Karwacki.

Verle Küchen to marka należąca do firmy Galicja Tomaszek. Brand wprowadzany jest na polski rynek wraz z uznanym producentem sprzętu AGD, Siemensem. Współpraca z Verle Küchen obejmuje dwa modele. Pierwszym jest tytuł „Partnera”. Tutaj decydujący się na otwarciu punktu sprzedaży Verle może mieć w swoim studiu ofertę innych mebli, jednak jej udział nie może przekraczać 50% oferty. Z kolei dla standardu Prime Studio Verle & Siemens oferta meblowa może obejmować wyłącznie markę Verle Küchen, a sprzęt ekspozycyjny tylko marki Siemens.

źródło: informacjebranzowe.pl