VML przejmuje IM2.0 - rynek agencji reklamowych w Chinach stoi otworem
Technologie / 2013.10.15
WPP, informuje, że jego spółka operacyjna VML, która jest częścią Y & R, nabyła IM2.0 z siedzibą w Chinach. Założona w 2008 roku IM2.0 oferuje szereg usług online, utrzymania strony internetowej, kampanii internetowych, tworzenie aplikacji mobilnych, analizy danych itp. W portfolio firmy są takie marki jak Dell, Adidas, Mondelez, China Merchant Bank oraz Haier. IM2.0 zatrudnia około 230 osób. Cała informacja na stronie.
źródło: wpp/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
2024.04.16Wiadomości
Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców
2024.04.16Wiadomości
Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024.04.16Nieruchomości
Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere
2024.04.16Wyniki finansowe
Awangarda rynku finansowego. Volkswagen Financial Services Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024.04.16Nieruchomości
Termomodernizacje budynków – czy polskie firmy w nie inwestują?
2024.04.16Nieruchomości
Warszawa – dzielnice, w których mieszkania najszybciej zyskują na wartości
2024.04.16HR
Te elementy skutecznie zabijają komunikację w zespole
2024.04.15Nieruchomości