informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Jeszcze dwa tygodnie na wysłanie zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku

Jeszcze dwa tygodnie na wysłanie zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku

Wiadomości / 2014.04.08

Do 18 kwietnia można przesyłać zgłoszenia do konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB), najważniejszą organizację non-profit, zrzeszającą firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz działań telemarketingowych, które wspierają budowanie profesjonalnego biznesu.

Będzie to już szósta edycja konkursu, który ma na celu wyłonienie najlepszych polskich specjalistów w dziedzinie telemarketingu. Spośród zgłoszonych kandydatów jury wybierze zwycięzców w sześciu kategoriach: sprzedaż inbound , outbound, obsługa Klienta, help desk, windykacja i inne projekty (np. rozmowy prowadzone w ramach badania zadowolenia klientów, akcji informacyjnych, umawiania spotkań itp.). Konkurs ma także za zadanie promować zawód konsultanta jako osoby mającej realny wpływ na sukces biznesu wspieranego usługami call center.

Branża call center rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Bez usług telemarketingowych trudno wyobrazić sobie działanie banków, ubezpieczycieli czy nawet sieci placówek medycznych. Konkurs Telemarketer Roku cieszy się coraz większym uznaniem wśród przedsiębiorstw, dla których ważnym elementem biznesu jest telemarketing, co oznacza, że firmy są coraz bardziej świadome konieczności zapewnienia najwyższych standardów w tym obszarze– mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico oraz przewodnicząca jury konkursu.

Według wyników badania Verint® Systems, dotyczącego jakości obsługi klienta, 32 proc. ankietowanych przyznaje, że jakość oferowanej obsługi jest dla nich ważniejsza niż cena samej usługi lub produktu. Oznacza to, że firmy muszą silniej wspierać i inwestować w rozwój kompetencji konsultantów, szczególnie jeśli wpływa to bezpośrednio na podstawową działalność firmy.


Profesjonalni konsultanci to wizytówka wielu firm z sektora finansowego lub telekomunikacyjnego, a jakość ich pracy przekłada się bezpośrednio na satysfakcję klienta i w efekcie sukces przedsiębiorstwa. Konkurs Telemarketer Roku ma na celu podkreślenie wagi roli konsultanta dla sprawnego funkcjonowania całej organizacji – mówi Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Konsultantów mogą zgłaszać do konkursu firmy, które prowadzą działania telemarketingowe i posiadają nagrania rozmów swoich pracowników. Razem ze zgłoszeniem do pierwszego etapu należy przesłać trzy nagrane rozmowy telemarketera w jednej z kategorii. Po przejściu do II etapu konkursu wybrani konsultanci zostaną zaproszeni na indywidualne rozmowy i symulacje. Oceniać ich będzie jury składające się z doświadczonych ekspertów branży call center.

Ogłoszenie zwycięzców i rozdanie statuetek w konkursie Telemarketer Roku odbędzie się podczas uroczystej gali Golden Arrow 26 czerwca 2014 r.

Zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit, która zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych. Misją Stowarzyszenia jest integracja i rozwój branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocja najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania. Stowarzyszenie jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego FEDMA, European Confederation of Contact Centre Organisations (ECCCO), Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych „Lewiatan” oraz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Dzięki temu jest najważniejszą organizacją w Polsce opiniującą projekty ustaw dotyczące naszego środowiska oraz dbającą o przestrzeganie najwyższych norm etycznych zebranych w Kodeksie Etycznym SMB.

Współpracujemy ze środowiskiem oraz naszymi partnerami, tworzymy warunki sprzyjające rozwojowi marketingu bezpośredniego i interaktywnego w Polsce zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami etyki zawodowej.

Wspieramy rozwój zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej.

Tworzymy odpowiednie warunki ramowe sprzyjające innowacyjności i społecznej akceptacji marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym.

Pomagamy w kreowaniu odpowiedzialnego dialogu pomiędzy konsumentami, przedsiębiorstwami, organizacjami charytatywnymi, oświatowymi i kulturalnymi oraz instytucjami państwowymi.
 

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe