

Sony Music zainwestowało 3 mln USD w Shazam
Finanse / 2014.05.15
Sony Music Entertainment, oddział Sony zainwestował 3 miliony dolarów w aplikację do rozpoznawania muzyki Shazam Ekspres Entertainment. Warto dodać, że Wall Street Journal twierdzi, że również Vivendi Universal Music Group i Warner Music Group zainwestowali po 3 mln USD każdy w Shazam. W lipcu zaś 40 mln USD zainwestował Carlo Slim. Technologia rozpoznawania muzyki Shazam pomaga zidentyfikować tytuł piosenki i wykonawcę, tekst, wideo, dossier artysty, bilety na koncerty, czy też polecane utwory. Zarówno Shazam jak i Sony odmówiło komentarza.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CSR
Soudal rozpoczyna sezon żużlowy z Orlen Oil Motor Lublin
2025.04.07Nieruchomości
Fundusz Generali Adriatic Value Fund zakończył sprzedaż dwóch nieruchomości Stekleni Dvor i Tivoli Center
2025.04.07Nieruchomości
Kameralny Prokocim 2 z możliwością wejścia na budowę
2025.04.07Wyniki finansowe
Develia po raz kolejny z rekordowymi wynikami – grupa osiągnęła 379,1 mln zł zysku netto w 2024 r.
2025.04.04Wydarzenia
Zdrowie pod kontrolą – bezpłatne badania i konsultacje w Atrium Biała
2025.04.04Wydarzenia
Nowy salon Verona w CH Kasztanowa – biżuteria, która olśniewa
2025.04.04Wydarzenia
Zdrowie jest najważniejsze – skorzystaj z bezpłatnych badań USG piersi w CH Promenada!
2025.04.04Nieruchomości
Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03HR
Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03