Ricoh wśród sponsorów Matsuri
CSR / 2016.06.02
Firma Ricoh po raz trzeci została jednym z głównych sponsorów „Matsuri – Pikniku z Kulturą Japońską”, który odbędzie się 4 czerwca na warszawskim Torwarze.
Organizatorami wydarzenia są Związek Pracodawców Shokokai, Klub Japoński w Polsce oraz Ambasada Japonii. Celem Matsuri jest promocja polsko-japońskich stosunków
i efektywne wspieranie wymiany kulturowej. Podczas sobotniego pikniku odwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. pokazy sztuk walki, tańca Yosakoi czy kaligrafii wielkoformatowej. Ricoh na swoim stoisku zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania multimedialne: tablice interaktywne, projektory oraz najnowsze aparaty fotograficzne PENTAX.
Więcej informacji na: http://www.pl.emb-japan.go.jp/matsuri.html
źródło: ricoh/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nagrody
5 dobrych praktyk firmy Mars wyróżnionych w raporcie FOB 2023
2024.04.18Wydarzenia
Optymalne biuro. Mity vs. rzeczywistość
2024.04.17Wydarzenia
Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024.04.16Technologie
Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
2024.04.16Wiadomości
Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców
2024.04.16Wiadomości
Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024.04.16Nieruchomości
Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere
2024.04.16Wyniki finansowe
Awangarda rynku finansowego. Volkswagen Financial Services Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024.04.16Nieruchomości