

BlackBerry CEO: ''Jesteśmy otwarci na partnerstwo"
W końcu usłyszeliśmy to z usta Thorstena Heinsa. Na Walnym Zgromadzeniu akcjonariuszy CEO BlackBerry stwierdził - "We are open to partnerships". Ostatnie wyniki finansowe, o czym pisaliśmy na informacjebranżowe.pl po raz kolejny sprowadziły CEO na ziemię. Pomimo dobrych chęci i sporej ilości pomysłów (nie wszystkie zrealizowane w czasie), wydaje się, że statek o nazwie "Blackberry (wcześniej RIM)" tonie i samemu sobie w tej trudnej sytuacji nie pomoże.
" We obviously did not deliver what many analysts and investors expected in the short term. We’re driving night and day to deliver improvements" - cytuje Heinsa WSJ.
CEO BlackBerry unikał odpowiedzi na pytanie o możliwość sprzedaży spółki, mówiąc, że nie chce "odwracać uwagi kierownictwa od powierzonych zadań". Ale nie znaczy to, że Heins jest całkowicie zamknięty na idee pomocy z zewnątrz. Dodał, że na dziś nie wie jak i na jakich zasadach miałoby to partnerstwo wyglądać, tym samym dał do zrozumienia akcjonariuszom, że do tej pory scenariusz ten nie był brany pod uwagę. Na koniec Heins raz jeszcze poprosił akcjonariuszu o cierpliwość z nadzieją, że zła passa w końcu przeminie. Oby tylko wcześniej nie przeminęła marka Blackberry.
źródło: bb/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28Lena Lighting dołącza do Dali Alliance
2025.03.27Innowacje w ubezpieczeniach: DXC i ServiceNow stawiają na sztuczną inteligencję
2025.03.27Świece żarowe NGK w centrum uwagi
2025.03.27AI w polskich firmach – od sceptycyzmu do wzrostu zainteresowania [RAPORT EFL]
2025.03.27Gamingowy weekend w centrum handlowym Targówek – 2 dni pełne wirtualnej rozrywki!
2025.03.26Giełda winyli i CD w Atrium Biała – doskonała okazja dla fanów!
2025.03.26