informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Kratki.pl. Polski lider branży kominkowej

Kratki.pl. Polski lider branży kominkowej

Wydarzenia / 2017.03.10

Branża kominkowa w ostatnich miesiącach staje przed wieloma wyzwaniami. Główne z nich to stale rosnąca konkurencja, wciąż pojawiające się nowe trendy, innowacyjne technologie i walka ze stereotypem szkodliwego dla środowiska kominka. W tych warunkach firma Kratki.pl pozostaje liderem na polskim rynku, modernizuje swoje bazy produkcyjne i rozwija się nie tylko w kraju, ale też za granicą.

W 2016 r. polski producent sprzedał łącznie 65 tys. urządzeń grzewczych w blisko 60 krajach świata. O tym, że zapewnił klientom najwyższą jakość, piękny design i ciepłą atmosferę, świadczą nie tylko liczby. Produkty firmy Kratki.pl zostały wyróżnione w 2016 r. licznymi nagrodami. Wśród nich znalazły się: Design dla konesera 2016, Dobry Wzór 2016, Konsumencki Lider Jakości 2016, Laur Konsumenta 2016 czy Polska Firma Roku 2015 przyznawana przez branżowy magazyn „Świat Kominków”.

Czas na zmiany

W tym samym czasie firma rozbudowywała się i zmieniała swoje oblicze. - Scentralizowaliśmy magazyny wysyłkowe i zwiększyliśmy powierzchnię magazynowo-produkcyjną do 23 500 m2. Wdrożyliśmy również System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008. Uruchomiliśmy także nową linię lakierniczą, dzięki której ulepszyliśmy i przyspieszyliśmy sposób malowania naszych produktów – wymienia Adam Jędraszek, Dyrektor ds. Operacyjnych firmy Kratki.pl.

Producent przebudował swoją stronę internetową, stworzył platformę B2B dla klientów
z Polski i przeprowadził rebranding. - W 2016 r. powstała nowa platforma B2B. Nowoczesna, przyjazna, funkcjonalna i intuicyjna witryna, została przygotowana z myślą o klientach i ich potrzebach. Przejrzysta i estetyczna strona jest miejscem, w którym również nasi partnerzy handlowi mogą odnaleźć informacje dotyczące bieżących zamówień, ich historii, aktualnego obrotu czy przysługujących korzyści – programu lojalnościowego ePunkty, certyfikacji czy firmowej Loterii – mówi Magdalena Gorczyca, kierownik marketingu internetowego firmy Kratki.pl. - To także przestrzeń, w której inspirujemy, piszemy o najważniejszych wydarzeniach oraz dzielimy się naszą wiedzą – dodaje.

Produkty, które budzą pożądanie

Wśród najpopularniejszych produktów w 2016 r. znalazły się wkłady typu MB, BS bez szprosa, czyli z łączoną szybą, linia NBC, Nadia, Lucy i seria stalowych pieców wolnostojących z serii AB. – Urządzenia te odpowiadają najnowszym trendom w branży kominkowej. Klienci wybierają często wkłady stalowe z przeszkleniami bocznymi lub trzyszybowymi (linia NBC). Pożądane są piece wolnostojące, ale o nowoczesnym designie z zastosowaniem materiałów łączonych, np. kafli. Istotny jest minimalizm, gdy największą powierzchnię wkładu zajmuje szyba, a rama wkładu ogranicza się do minimum – opisuje Adam Jędraszek z Kratki.pl. Jednak nie tylko wygląd się liczy. – Parametry techniczne wielu naszych produktów spełniają wyśrubowane unijne normy dotyczące ochrony powietrza przed smogiem. Dobro środowiska naturalnego jest bliskie nam i naszym klientom – zapewnia Adam Jędraszek.

Producent dba, by jego produkty były widoczne w przestrzeni publicznej. – W 2016 r. nasze kominki i firma były opisywane w prasie oraz Internecie 645 razy. Wspólnie z producentami programu telewizji Polsat „Nasz Nowy Dom”, pomogliśmy potrzebującym rodzinom zapewnić ciepły i przytulny dom, na jaki zasługują nasze produkty zostały w programie użyte i pokazane 12 razy – mówi Patrycja Sobień, kierownik trade marketingu firmy Kratki.pl.

Działania społeczne

Tylko w ubiegłym roku firma Kratki.pl wydała blisko 200 tysięcy złotych na działalność charytatywną. Regularnie wspiera liczne imprezy, wydarzenia kulturalne i inicjatywy społeczne. Od lat udziela pomocy potrzebującym dzieciom i ich rodzinom.

- W ostatnich miesiącach postanowiliśmy także działać w imieniu całej branży kominkowej i wspierać ją podczas zachodzących w Polsce zmian prawnych związanych ograniczaniem emisji spalin przez urządzenia grzewcze. Zainicjowaliśmy kampanię społeczną „Nie rób dymu”, która ma na celu edukowanie Polaków i wyjaśnianie, że palenie w kominku wysokiej jakości drewnem, jest ekologiczne i nie przyczynia się do powstawania smogu – wyjaśnia Adam Jędraszek.

Plany na przyszłość

W najbliższych latach firma Kratki.pl będzie dążyć do zwiększenia sprzedaży i wprowadzać kolejne innowacyjne zmiany. – Planujemy rozbudować park maszynowy i zakupić nowe urządzenia. Nadal będziemy także przekonywać do bezpiecznego i ekologicznego palenia
w kominkach i powiększać ofertę o kolejne urządzenia spełniające najwyższe unijne normy
– zapowiada Adam Jędraszek.

źródło: kratki.pl/ib.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe