informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Valeo rozszerza współpracę z Comarch o rynek niemiecki

Valeo rozszerza współpracę z Comarch o rynek niemiecki

Finanse / 2017.04.11

Niemiecki oddział Valeo, międzynarodowej grupy wyspecjalizowanej w projektowaniu podzespołów dla czołowych producentów samochodów, wybrał ofertę Comarch ICT. Firma Valeo korzystała już wcześniej z usług outsourcingowych innego dostawcy, jednak w celu podniesienia standardów obsługi, koncern zdecydował się na przeniesienie bieżącej obsługi infrastruktury IT i użytkowników do Comarch.

Projekt, obejmujący bieżącą obsługę infrastruktury IT i użytkowników, stanowi kontynuację wcześniejszej współpracy pomiędzy obiema firmami na innych rynkach europejskich. Grupa Valeo współpracuje z Comarch od kilku lat. Pierwszy projekt na usługi outsourcingowe IT został zrealizowany w Polsce i na Słowacji, następny w Norwegii i Holandii. Dlatego kiedy planowaliśmy zmianę dostawcy usług, Comarch był jednym z najpoważniejszych kandydatów. Doskonałe referencje, wysoka jakość świadczonych usług, a ponadto ich elastyczność oraz doświadczony zespół inżynierów upewniły nas, że Comarch jest profesjonalnym partnerem – mówi Thomas Mathes, Regional IT Infrastructure Manager, Valeo GmbH.

Do obsługi codziennych procesów biznesowych, realizowanych przez pracowników Valeo niezbędna jest rozbudowana infrastruktura sieciowa i serwerowa. Na podstawie umowy, w ramach stałej miesięcznej płatności, Valeo otrzymało usługę Service Desk, wsparcie stanowiskowe dla ponad 4 700 użytkowników w 19 lokalizacjach na terenie całych Niemiec, usługę zarządzania infrastrukturą serwerową, administrację sieciami LAN, SAN, WAN, zarządzanie kopiami zapasowymi i archiwizacją danych oraz monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT.

Comarch administruje wszystkimi systemami krytycznymi przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Usługi świadczone na rzecz Valeo to usługi najwyższej jakości. Nasza współpraca opiera się na zdefiniowanym katalogu usług i przypisanym do każdej z pozycji właściwym parametrze SLA. Ten model współpracy wymaga ciągłego monitorowania usług, raportowania i analizy osiąganych wyników. To niewątpliwie wyzwanie, ale my lubimy tego typu wyzwania – mówi Paweł Szymański, Business Solution Manager, Comarch.

źródło: comarch/informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe