Świąteczna akcja charytatywna VARTA

Wiadomości :: Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR
2017-10-10
Świąteczna akcja charytatywna VARTA

VARTA Consumer Batteries przekaże częściowy dochód ze sprzedaży promocyjnych opakowań baterii na rzecz podopiecznych Akademii Przyszłości. To główne założenie świątecznej akcji „Let Magic Moments happen! Każda bateria pomaga!”.

Gwiazdka może kojarzyć się dzisiaj z pospiesznymi przygotowaniami do wspólnego świętowania i szałem zakupów. Coraz częściej mówi się, że okres ten sprowadza się do konsumpcjonizmu. Wiele nabywanych produktów, jak ozdoby choinkowe, sprzęty elektroniczne, zabawki, jest zasilanych bateriami, dlatego sprzedaż tych ostatnich wzrasta we wspomnianym czasie nawet kilkukrotnie.

W okresie przedświątecznym ważne dla konsumentów staje się także to, że zakupiony produkt może przyczynić się do pomocy potrzebującym. Badania pokazują, że 70% Polaków deklaruje niesienie pomocy w okresie świątecznym, a aż 2/3 z nich wspiera właśnie dzieci.* Takie zachowania konsumenckie występują częściej niż w innych miesiącach w roku.

Każda bateria pomaga!

VARTA Consumer Batteries wykorzystuje potencjał wynikający ze wspomnianych badań. Za każde sprzedane promocyjne opakowanie baterii Longlife AA lub AAA (6 szt.), przekazuje 30 groszy na rzecz pracy z podopiecznymi Akademii Przyszłości. Partnerzy handlowi włączając się do akcji, nie tylko zwiększą zyski ze sprzedaży promocyjnych blistrów baterii, ale także dadzą swoim klientom satysfakcję z pomagania innym i sami udzielą wsparcia potrzebującym.

(…) Święta to czas, w którym udaje nam się zatrzymać. VARTA pragnie wykorzystać ten czas na zwrócenie uwagi na potrzebujących, wśród których są młodzi, bardzo zdolni ludzie, którzy potrzebują naszej pomocy – mówi Michael Bodfeld, Dyrektor Marketingu w VARTA Consumer Batteries Europe. Dzięki akcji charytatywnej „Let Magic Moments happen!”, wpólnie z naszymi klientami, staramy się pomóc dzieciom, które wywodzą się z bardzo trudnych środowisk. Międzynarodowa akcja odbywa się we współpracy ze wspaniałymi partnerami, jakimi są wybrane przez nas organizacje społeczne, w tym polska Akademia Przyszłości.

Partnerem akcji „Let Magic Moments happen! Każda bateria pomaga!” jest Akademia Przyszłości. To ogólnopolski program, mający na celu przeprowadzenie dzieci od porażki w szkole do sukcesów w życiu. Powstał on z inicjatywy księdza Jacka WIOSNY Stryczka i jest siostrzanym projektem SZLACHETNEJ PACZKI. Podopieczni programu często w szkole mają opinię trudnych uczniów. Dzięki Akademii Przyszłości trafiają pod opiekę osoby, która w nie wierzy i pokazuje jak radzić sobie z codziennymi problemami. Uczniowie uzyskują również wsparcie przy nauce, poznają inspirujących ludzi oraz odwiedzają miejsca na co dzień dla nich niedostępne. 

źródło: varta/informacjebranzowe.pl

KOMENTARZE I OPINIE

Min_ea306b5ac69d611aee067653577a0bcc

Wzbogacimy się o pieniądze z OFE. Kiedy i ile wypłacimy?

2017-08-08

W przyszłe wakacje możemy być bogatsi nawet o 8 tys. złotych. Powód to zapowiedziana przez wicepremiera Morawieckiego reforma emerytalna. Propozycja zakłada, że pieniądze zgromadzone w OFE staną się naszą własnością.

Min_03e7055fdb126b12a3cb089abd17eeba

Prezydenckie propozycje zmian w zakresie pomocy kredytobiorcom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej

2017-08-03

2 sierpnia 2017 r. prezydent Andrzej Duda skierował do marszałka sejmu nowy projekt ustawy mający na celu po pierwsze zmianę mechanizmu wsparcia finansowego osób spłacających kredyty mieszkaniowe, będących w trudnej sytuacji finansowej, a po drugie wprowadzenie nowego instrumentu wspierającego dobrowolną restrukturyzację kredytów walutowych. Nowa ustawa określa zasady przyznawania i warunki korzystania ze zwrotnego wsparcia finansowego przyznawanego osobom fizycznym zobowiązanym do spłaty kredytu mieszkaniowego, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej, zasady przyznawania i warunki korzystania z pożyczki na pokrycie pozostałej części zadłużenia oraz zasady wspierania dobrowolnej restrukturyzacji. Instytucją, przez którą kierowana jest do potrzebujących kredytobiorców pomoc, będzie Bank Gospodarstwa Krajowego, a źródłem jego finansowania jest Fundusz Wsparcia Kredytobiorców powołany do życia ustawą z 9 października 2015 r. o wsparciu kredytobiorców znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej, którzy zaciągnęli kredyt mieszkaniowy.

Min_ea306b5ac69d611aee067653577a0bcc

Prezydent chce pomóc frankowiczom - czy nie za późno?

2017-08-03

Prezydent przedstawił nową propozycję pomocy Polakom zadłużonym we frankach. Oferta  może być nieco spóźniona, gdyż frankowicze najbardziej jej potrzebowali pod koniec ubiegłego roku, kiedy ich raty wzrosły do najwyższego poziomu w historii. Na szczęście kurs franka od tego czasu istotnie spadł. Z wyliczeń Expandera wynika, że dzięki temu sierpniowa rata będzie najniższa od ponad 3 lat.

Min_88b7dfeddea2e638e6fc4cf5f87b483c

Komentarz do ataku ransomware Petya

2017-06-28

Oprogramowanie Petya wykorzystuje te same podatności, co te użyte przy ataku WannaCry w maju. Jest to tzw. „ransomworm” – ten wariant zamiast atakowania pojedynczej organizacji, wykorzystując robaka infekuje każde urządzenie, które napotka na swojej drodze.

Min_d5971980973fa0c78185e60199722b32

„Grosika NIE będziemy dłużni”, czyli Dzień Bez Płacenia Gotówką

2017-06-27

Ponad 80 proc. polskich sprzedawców detalicznych korzystających z kas fiskalnych nadal nie oferuje swoim klientom możliwości płacenia kartą.  Skutkuje to licznymi problemami: proces obsługi klienta wydłuża się, zniechęceni kupujący rezygnują z zakupu, a sklep odnotowuje niższe zyski. Czy musi tak być? Z pomocą przychodzą nowe technologie.

Min_62efb29844a8cdb62958cac6239c4318

Rynek RTV/AGD w Polsce. Zachowania konsumentów, a działania marketingowe elektromarketów

2017-06-23

Polacy coraz chętniej wydają pieniądze na sprzęt RTV/AGD. Związek Pracodawców AGD (CECED Polska) wskazuje na dynamiczny wzrost sprzedaży tak pod względem ilościowym jak i wartościowym. W 2016 roku sprzedaż sprzętu gospodarstwa domowego wzrosła względem 2015 roku o ponad 6%. W ubiegłym roku na sam tylko „duży sprzęt” AGD (pralki, lodówki, kuchenki i zmywarki) Polacy wydali ponad 9,6 mld PLN[1]. Wartość detaliczna rynku RTV/AGD jest szacowana na blisko 23 mld PLN[2]. Jakie działania stosują firmy zajmujące się sprzedażą elektroniki, by zachęcić konsumentów, którzy wydają coraz więcej na tego typu produkty, do dokonywania zakupów właśnie w ich sklepach?

Min_e387d2345a155167e31f3a90c4d9cfe5

Inteligentne fabryki

2017-06-13

Inteligentne fabryki wraz z Internetem Rzeczy, analizą Big Data czy Sztuczną Inteligencją są podstawą 4 rewolucji przemysłowej opartej o technologie cyfrowe. Zaawansowana robotyka, którą się w nich wykorzystuje, nie tylko zwiększa efektywność, ale również jakość produkcji oraz optymalizuje procesy.

Min_c564fb94db0dc5d1275a92dd6b0e9819

Decyzja Brytyjczyków to trudniejszy Brexit dla Teresy May

2017-06-09

Wyniki wyborów do Izby Gmin brytyjskiego parlamentu, które wygrała Partia Konserwatywna, choć bez większości mandatów, to z pewnością złe wieści dla premier Theresy May. Bez przewagi w parlamencie i możliwości rządzenia osłabi się jej pozycja w negocjacjach dotyczących przyszłych warunków współpracy między Zjednoczonym Królestwem a Unią Europejską. Z jednej strony trudna do przewidzenia sytuacja polityczna w Wielkiej Brytanii, to także zła wiadomość dla UE.

PARTNERZY

  • Technologie
  • Nieruchomości
Copyright © 2017 Active Media Group Projekt i wykonanie: golianek.pl