informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Rekordowy listopad Galerii Katowickiej

Rekordowy listopad Galerii Katowickiej

Wyniki finansowe / 2017.12.27

18% wzrost sprzedaży, ponad 1,3 mln klientów oraz rekordy dziennej sprzedaży i odwiedzalności - tak wyglądają wyniki Galerii Katowickiej za ostatni miesiąc. Na koniec 2017 zarządca obiektu spodziewa się zdecydowanego przekroczenia progu 15 mln klientów i równie imponującej sprzedaży najemców. 

Od 750 tys. do ponad 1,3 mln klientów miesięcznie. Tak wygląda spektakularna droga Galerii Katowickiej od intensywnych wzrostów do regularnej stabilizacji odwiedzalności na rekordowych poziomach. Dla przypomnienia: w listopadzie, podczas kampanii Black Friday, realizowanej w innowacyjny sposób pod hasłem „Czorny Piontek - Czorny Weekend, czyli fedrujemy niskie ceny do -75%”, Galerię Katowicką odwiedziło jednego dnia 72 tys., a przez cały weekend 166 tys. osób. Był to rekord wszech czasów - odwiedzalność przewyższyła nawet tę z dnia otwarcia, kiedy przed wejściem do centrum handlowego oczekiwały tłumy, spodziewając się wyjątkowych atrakcji i prezentów.

Jeszcze bardziej spektakularnie wyglądały wyniki sprzedaży najemców – ok. 50% z nich wzięło udział w podsumowujących badaniach.  Wzrost sprzedaży podczas całego Black Weekendu zadeklarowało 81% najemców Galerii Katowickiej, a ich sprzedaż zwiększyła się średnio o 584%. Natomiast w sam piątek, czyli Black Friday, wzrost sprzedaży zadeklarowało 87,4% najemców i było to średnio 1220,4% w porównaniu do roku poprzedniego. Cały listopad zamknął się wysokim 18% wzrostem sprzedaży w całym obiekcie.

- Rekordowo wysoki footfall i stałe dwucyfrowe, a podczas akcji marketingowych nawet trzy- i czterocyfrowe wzrosty sprzedaży świadczą o doskonałej konwersji sprzedaży w obiekcie. To dla nas powód do dumy – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

Listopadowy sukces sprzedażowy i frekwencyjny są wypadkową kilku działań realizowanych równocześnie – ciągłego umacniania tenant-mi oraz prowadzonych w unikalny sposób kampanii i programów marketingowych.

Zarządca z uzasadnionym optymizmem oczekuje wyników grudnia i całego roku 2017.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe