

Apple najbardziej wartościową marką. Microsoft drugi - ranking Forbesa
Wiadomości / 2013.11.08
Apple po raz trzeci z rzędu najbardziej wartościową marką wg. magazynu Forbes. Drugie miejsce dla Microsoft, trzecie Coca-Coli. W pierwszej dziesiatce jest sporo marek z branży nowych technologii - IBM czarty, Google piąte, Intel ósme miejsce a Samsung dziewiąte. Z branży wyposażenia wnętrz i budowlanej najwyżej sklasyfikowany jest General Electrics na miejscu siódmym. Cały ranking na stronie.
źródło: forbes/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody
Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Nieruchomości
Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28Wiadomości
Lena Lighting dołącza do Dali Alliance
2025.03.27Wiadomości
Innowacje w ubezpieczeniach: DXC i ServiceNow stawiają na sztuczną inteligencję
2025.03.27Technologie
Świece żarowe NGK w centrum uwagi
2025.03.27Wiadomości
AI w polskich firmach – od sceptycyzmu do wzrostu zainteresowania [RAPORT EFL]
2025.03.27Wydarzenia
Gamingowy weekend w centrum handlowym Targówek – 2 dni pełne wirtualnej rozrywki!
2025.03.26Wydarzenia
Giełda winyli i CD w Atrium Biała – doskonała okazja dla fanów!
2025.03.26