informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Wola Park podsumowuje rok sukcesami

Wola Park podsumowuje rok sukcesami

Wyniki finansowe / 2018.02.08

Minione 12 miesięcy było dla Wola Parku czasem intensywnych działań, które ugruntowały dobrą pozycję Centrum wśród obiektów handlowo–rozrywkowych w Warszawie. W Wola Parku pojawiło się 11 nowych sklepów, 6 salonów przeszło rearanżację i rozbudowę. Odwiedzający mogą skorzystać z ofert 4 nowych punktów gastronomicznych i 3 nowych punktów usługowych. Łącznie Centrum przedłużyło umowy na około 6000 GLA. Grudzień zakończono z rekordowym 18% wzrostem odwiedzalności. Duży wzrost Klientów odnotowało także kino.

Ubiegły rok był bardzo udany dla Wola Parku zarówno pod względem footfallu, jak i ilości podpisanych umów z najemcami. Ogromnym sukcesem jest dla nas liczba klientów, którzy pomimo budowy II linii metra chętnie nas odwiedzają. Grudzień zakończyliśmy z rekordowym poziomem odwiedzalności. W ostatnim miesiącu 2017 roku próg naszego Centrum przekroczyło aż o 18% więcej osób niż w tym samym czasie w roku ubiegłym. Podpisaliśmy też umowy z nowymi markami premium: Pandora, Kazar i Tous. Łącznie otworzyło się u nas 18 nowych punktów, które cieszą się ogromną popularnością - DAGMARA POZOWSKA, DYREKTOR CENTRUM HANDLOWEGO WOLA PARK

  • Wola Park dla klientów 

Portfolio centrum handlowego powiększyło się o nowe marki z sektora beauty. Do grona najemców dołączyły marki oferujące biżuterię - Ania Kruk i Pandora. Poszerzona została także oferta z sektora kosmetycznego. Centrum powiększyło swoją ofertę o takie znane brandy jak Urban SPA, salon kosmetyczny Elle Manicure, salon fryzjerski Camille Alban czy stoisko z akcesoriami do manicure i pedicure Neonail. Portfolio Wola Parku wzbogaciło się także o sklep z suplementami diety i odżywkami Triceps.pl, sklep Sunlovers - oferujący okulary, torby i akcesoria dla kobiet i mężczyzn oraz salon ceniony na całym świecie za produkty ceramiczne Villeroy&Boch. 

2017 rok to także czas remontów lokali w Wola Parku. W tym czasie swoje salony powiększyły trzy marki. Sklep CCC został rozbudowany i obecnie zajmuje ponad dwukrotnie większy metraż. Większą powierzchnię zajął także salon Mohito oraz sklep z asortymentem dla dzieci SMYK. W nowych odsłonach powróciły także sklepy Bytom i Rossmann oraz Time for wax - lider na rynku depilacji woskiem w Polsce. Rearanżacje sprawiły, że lokale nabrały nowego charakteru, a zakupom sprzyja przyjazna atmosfera. 

Coraz więcej najemców powiększa swoje lokale przynajmniej do 100 mkw. Ten trend był mocno zauważalny w minionym roku w naszym centrum. Wiemy już, że powierzchnię najmu planują zwiększyć także kolejni wynajmujący m.in. Diverse i Medicine - DAGMARA POZOWSKA, DYREKTOR CENTRUM HANDLOWEGO WOLA PARK

Warta uwagi jest też powiększająca się oferta gastronomiczna. Pyszne ciasta i torty proponuje Cukiernia Sowa, specjały kuchni francuskiej Piekarnia Vincent, wyroby cukiernicze wytwarzane według włoskiej receptury - Magia d’Italia, a pysze herbaty Czas na herbatę. 

Wola Park oferuje kompleksową ofertę usług. Jest nowoczesnym miejscem na mapie Warszawy, w którym można także pracować. To za sprawą działającej strefy co-workingowej. Wspomniana strefa swoją popularność zawdzięcza przyjaznej aranżacji - są w niej wygodne stoły i fotele, oraz wyposażeniu we wszystkie niezbędne sprzęty do pracy takie jak: bezpłatne wifi, ładowarki czy drukarka.

źródło: informacjebranzowe.pl