informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Wystartował program Cisco Champions

Wystartował program Cisco Champions

CSR / 2018.04.04

Cisco zainaugurowało działanie nowego programu – Cisco Champions - aby wspólnie z partnerami tworzyć społeczność skoncentrowaną wokół najnowocześniejszych technologii i jeszcze lepiej odpowiadać na wymagania rynku.

Program Cisco Champions jest skierowany do kadry zarządzającej firm partnerskich oraz najbardziej utalentowanych menedżerów sprzedaży tych organizacji, działających na polskim rynku, i jest uzupełnieniem programu partnerskiego firmy.

Cisco Champions to cykl ekskluzywnych spotkań, łączących inspirujące treści biznesowe, informacje na temat innowacji technologicznych oraz wymianę doświadczeń w obszarze rozwoju kompetencji lidera cyfrowych zmian.

Cisco Champions to kompleksowy program obejmujący dwie równoległe inicjatywy dla wąskiego grona firm partnerskich:

Executive League – dla CEO;

Sales Cup – dla najlepszych Account Managerów firm partnerskich.

  • Program Executive League

W ramach programu Executive League odbędzie się cykl spotkań, w których uczestniczyć będą CEO firm partnerskich, eksperci biznesowi, przedstawiciele świata nauki. Pierwsze spotkanie w ramach cyklu odbyło się w marcu w Warszawie. Kolejne odbędą się 15 maja i 25 września, również w Warszawie. Finał programu zaplanowano na 27 listopada w Krakowie.

  • Program treningowy Sales Cup

Sales Cup to długofalowy program przeznaczony dla najlepszych sprzedawców firm partnerskich, który ma na celu nie tylko wyróżnienie najlepszych, ale także zwiększenie ich potencjału i rozwinięcie talentu. Będzie to cykl 6 spotkań, podczas których uczestnicy będą mieli okazję zdobyć ekspercką wiedzę w konkretnych obszarach rozwiązań Cisco. Sales Cup przewiduje kompleksowy program trenerski mający na celu doskonalenie umiejętności miękkich, pozwalających na wartościową interakcję z klientami w randze CxO.

Program zakończy się jesienią, uroczystym spotkaniem dla wszystkich uczestników i wręczeniem certyfikatów Account Managerom.

- Współpraca z partnerami to dla Cisco jeden z priorytetów biznesowych. Ponad 90% naszych przychodów generują projekty realizowane wspólnie z partnerami. Dlatego inwestujemy w rozwój naszych partnerów i chcemy, aby stale podnosili swoje kompetencje, z pożytkiem dla siebie, dla Cisco i dla naszych klientów – powiedziała Agnieszka Jabłońska, dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi, Cisco Poland.

źródło: informacjebranzowe.pl