informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Złoty Spinacz dla kampanii PR Centrum Posnania
Lidia Deja, Menedżer Marketingu i Komunikacji Apsys Polska

Złoty Spinacz dla kampanii PR Centrum Posnania

Nagrody / 2015.12.10

Kampania public relations dla Centrum Posnania została uznana za najlepszą w tym roku i nagrodzona w ramach konkursu „Złote Spinacze 2015”. Inwestorem i developerem jest firma APSYS. W tegorocznej, XIII edycji konkursu „Złote Spinacze”, kampania public relations realizowana dla Centrum Posnania zwyciężyła w kategorii „Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze”. Celem kampanii była budowa długoterminowych relacji pomiędzy inwestorem – firmą Apsys Polska a potencjalnymi najemcami.

W kampanii wykorzystano innowacyjne, wybiegające poza standardy branżowe rozwiązania technologiczne. Zrealizowane w ramach komunikacji B2B działania obejmowały: eventy, prezentację obiektu handlowego w technologii wirtualnej rzeczywistości (oculus rift), stałą komunikację online dla najemców oraz współpracę z mediami, dzięki której ukazały się publikacje w polskiej i zagranicznej prasie branżowej oraz biznesowej.

„Rynek centrów handlowych staje się coraz bardziej konkurencyjny. Dziś nie wynajmuje się już powierzchni, ale buduje relacje z najemcami. To wyższy stopień trudności, który wymaga bardzo bliskiej współpracy pomiędzy działem handlowym a działem komunikacji i marketingu – podkreśla Lidia Deja, Menedżer Marketingu i Komunikacji Apsys Polska.

Centrum handlowo-lifestylowe Posnania to największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni handlowej ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek. Centrum zapewni również ponadstandardową obsługę klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Centrum posiada prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,very good”.

Złote Spinacze to organizowany przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku największy i najbardziej prestiżowy konkurs w zakresie komunikacji public relations w Polsce. Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę ponad 250 kampanii. W jury konkursu zasiadają eksperci i przedstawiciele świata PR, mediów, biznesu oraz organizacji opiniotwórczych. Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny Złotych Spinaczy.

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe