

14-procentowy wzrost sprzedaży: Galeria Katowicka
14-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku – to wynik, jakim za sierpień br. może pochwalić się Galeria Katowicka. Nie jest to jednorazowy sukces - od początku 2016 roku śląskie centrum handlowe odnotowuje kolejne wzrosty, a ostatni miesiąc tylko potwierdził dobrą passę obiektu.
- Dwucyfrowy wzrost sprzedaży jest synergią wielu czynników, począwszy od wzmocnienia oferty handlowej -w ostatnich miesiącach na mapie Galerii Katowickiej pojawiło się ponad 20 nowych punktów, optymalnego doboru najemców, po wysoką aktywność marketingową, z którą nie zwolniliśmy nawet w wakacje. W letnich miesiącach odbyło się u nas kilkadziesiąt wydarzeń, zarówno sprzedażowych, jak i kulturalno-rozrywkowych – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. I dodaje: - Wynik cieszy tym bardziej, że zrealizowany został przy stabilnym, wynoszącym ok. 1,2 mln footfallu.
Warto pamiętać, że odwiedzalność Galerii Katowickiej rosła nieprzerwanie, począwszy od 700 tys. osób miesięcznie w 2014 roku, do blisko 1,2 – 1.3 mln klientów obecnie. Oznacza to niemal podwojenie wyników. W 2016 footfall ustabilizował się, a - co ważne - sprzedaż wciąż rośnie. Galeria Katowicka, połączona z Dworcem PKP, z miejsca „przesiadkowego” stała się docelową destynacją zakupową dla mieszkańców Śląska i Katowic.
źródło: galeriakatowicka/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





