

14-procentowy wzrost sprzedaży: Galeria Katowicka
14-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku – to wynik, jakim za sierpień br. może pochwalić się Galeria Katowicka. Nie jest to jednorazowy sukces - od początku 2016 roku śląskie centrum handlowe odnotowuje kolejne wzrosty, a ostatni miesiąc tylko potwierdził dobrą passę obiektu.
- Dwucyfrowy wzrost sprzedaży jest synergią wielu czynników, począwszy od wzmocnienia oferty handlowej -w ostatnich miesiącach na mapie Galerii Katowickiej pojawiło się ponad 20 nowych punktów, optymalnego doboru najemców, po wysoką aktywność marketingową, z którą nie zwolniliśmy nawet w wakacje. W letnich miesiącach odbyło się u nas kilkadziesiąt wydarzeń, zarówno sprzedażowych, jak i kulturalno-rozrywkowych – mówi Dawid Prymas, dyrektor ds. marketingu i PR Galerii Katowickiej. I dodaje: - Wynik cieszy tym bardziej, że zrealizowany został przy stabilnym, wynoszącym ok. 1,2 mln footfallu.
Warto pamiętać, że odwiedzalność Galerii Katowickiej rosła nieprzerwanie, począwszy od 700 tys. osób miesięcznie w 2014 roku, do blisko 1,2 – 1.3 mln klientów obecnie. Oznacza to niemal podwojenie wyników. W 2016 footfall ustabilizował się, a - co ważne - sprzedaż wciąż rośnie. Galeria Katowicka, połączona z Dworcem PKP, z miejsca „przesiadkowego” stała się docelową destynacją zakupową dla mieszkańców Śląska i Katowic.
źródło: galeriakatowicka/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Sokołów z Łukaszem Fabiańskim promuje zdrowy styl życia - Czwarty finał Sokoliki Cup
2025.06.17Samochodem na wakacje – jak się przygotować?
2025.06.17Polski rynek nieruchomości komercyjnych w 2025 roku po pierwszych 5 miesiącach
2025.06.16Scallier rozbudowuje struktury organizacyjne w Polsce
2025.06.16Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. NDI Development rozpoczyna jeden z większych projektów rewitalizacyjnych w historii Pomorza
2025.06.16CEVA Logistics łączy Daleki Wschód z Ameryką Łacińską – nowe połączenie RORO i rozwiązania end-to-end dla logistyki pojazdów gotowych
2025.06.16Maciej Wieczorkiewicz dołącza do Avison Young
2025.06.135 sposobów na lepszą komunikację w firmie produkcyjnej
2025.06.13EGTS – niezawodne czujniki temperatury spalin marki NTK
2025.06.12