

200 m kw. dobrego designu w warszawskiej Arkadii - Westwing Home & Living rozpoczyna sprzedaż stacjonarną
Meble i dodatki w trzech stylach: skandynawskim, glamour i klasycznym. Do tego najpiękniejsze dekoracje świąteczne i efektowne lampy dla każdego wnętrza. Tak wygląda obecnie oferta pierwszego sklepu stacjonarnego Westwing Home & Living, który został otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Asortyment w sklepie, podobnie jak na stronie Westwing.pl, będzie regularnie się zmieniał.
Klub zakupowy Westwing Home & Living znany jest z bogatej oferty. Codziennie na stronie pojawia się ok. 1000 nowych produktów, dostępnych w niewielkich ilościach i tylko przez kilka dni. Firma postanowiła przenieść ten wyjątkowy koncept z internetu do pierwszego sklepu stacjonarnego tej marki w Europie, który od listopada działa w warszawskiej Arkadii. Marta Suchodolska, dyrektor kreatywna Westwing Polska: „Stworzyliśmy unikalny model sprzedaży stacjonarnej, który zakłada bardzo częste zmiany w asortymencie. Podzieliliśmy sklep na kilka stref i w każdej z nich prezentujemy rzeczy pasujące do siebie stylistycznie – tak, jak na stronie Westwing.pl. Regularnie wymieniamy część produktów w każdej strefie, a co dwa tygodnie do jednej wprowadzamy meble i dodatki w nowym stylu. Część z nich jest dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach. Wszystko po to, aby klienci za każdym razem znajdowali u nas coś nowego i niepowtarzalnego do swojego domu.”
Podobnie, jak na stronie Westwing.pl, w sklepie jest miejsce zarówno dla rodzimych, jak i zagranicznych producentów. Dostęp do oferty tych ostatnich firma ma ułatwiony, dzięki działalności w ramach dużej, międzynarodowej grupy.
„W każdym z oddziałów Westwing pracują doświadczeni kupcy i styliści, którzy wyszukują niepowtarzalne meble i dodatki. Dotychczas oferowaliśmy te produkty tylko w internecie, więc przed zakupem nie można było ich zobaczyć. Teraz każdy będzie mógł przyjść do naszego sklepu i przekonać się, jak piękne rzeczy sprzedajemy” – wyjaśnia Marta Suchodolska.
W aktualnej ofercie warszawskiego salonu Westwing znajdują się meble, dodatki i dekoracje świąteczne w trzech stylach. W strefie scandi dominują ciepłe odcienie szarości, beżu i bieli oraz naturalne materiały, w strefie glamour króluje złoto połączone ze szlachetną czernią i bielą, a wśród klasyki prym wiodą posrebrzane akcesoria i meble w chłodnych, stalowych odcieniach. Nie brakuje też tradycyjnych ozdób bożonarodzeniowych w czerwono-zielono-złotej kolorystyce. W kolejnych tygodniach w sklepie pojawią się produkty reprezentujące nieśmiertelny duet black & white w nowoczesnym wydaniu, alpejski chalet i glamour rodem z nowojorskich apartamentów.
źródło: westwing/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





