informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
4D Grupa - czas podsumowań i snucia planów
fot. Tomasz Piotrowski

4D Grupa - czas podsumowań i snucia planów

Nieruchomości / 2022.12.15

Od momentu powstania w 2020 roku, szybko zdołała zająć istotne miejsce na polskim rynku budowlanym. Do Zintegrowanej Sieci Hurtowni Dachowych, bo o niej mowa, należą dziś czołowe hurtownie dachowe w kraju. Z grupą współpracują również najwięksi producenci materiałów budowlanych. Jak z perspektywy jej Prezesa wyglądały ostatnie miesiące? Co firma planuje w nadchodzącym roku?

 Spojrzenie wstecz
 

 - Rok 2022 z całą pewnością możemy zaliczyć do bardzo udanych. Nieustannie umacniamy
 swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się partner biznesowy. Dowodem na to jest
 pozyskiwanie do współpracy kolejnych mocnych, rynkowych graczy — wiodących
 producentów materiałów budowlanych oraz renomowane hurtownie
— mówi Tomasz
 Piotrowski, Prezes Zarządu 4D Grupa. - Jednym z ważniejszych projektów, który udało się
 zrealizować w ostatnich miesiącach, była seria spotkań z przedstawicielami
 współpracujących z nami firm. Cykl pod nazwą „Śniadania Marketingowe w 4D Grupie” był
 okazją do wspólnych rozmów o działaniach marketingowych i prosprzedażowych, a także
 polem do wymiany doświadczeń oraz pomysłów dotyczących współpracy -
dodajeMijający
 rok to także okres sukcesów na innych polach. Lista wyróżnień 4D Grupy powiększyła się o
 tytuł "Marki Uznanej Na Polskim Rynku", który przyznawany jest od 18 lat przez Instytut
 Badań Marki. Projekt dedykowany jest przedsiębiorstwom i instytucjom publicznym, które w
 szczególny sposób troszczą się o swoich klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych. Najważniejszym biznesowym wskaźnikiem sukcesu Grupy, jest stale powiększające się grono jaj dostawców i współpracujących hurtowni. Na koniec 2022 roku, 4D Grupę tworzy ponad 50 uznanych hurtowni dachowych!

Wizja przyszłości

Plany na przyszły rok zakładają dalszą pracę nad poszerzaniem sieci hurtowni, wchodzących w skład 4D Grupa. - Nie zwalniamy tempa! W kolejnych 12 miesiącach chcemy się skupić na budowaniu świadomości i rozpoznawalności naszej marki — Montica — oraz rozszerzaniu jej oferty produktowej, tak by w przyszłości móc oferować jak najszerszy zakres towarów dla dekarzy i inwestorów — wyjaśnia Tomasz Piotrowski. Rok 2023 upłynie w 4D Grupie także pod znakiem kontynuacji cyklicznych szkoleń i webinariów, które podnoszą poziom wiedzy menadżerskiej oraz produktowej wśród właścicieli i pracowników hurtowni. 
 

źródło: informacjebranzowe.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe