50, 100… 150 tysięcy Mobility w prasie oraz Internecie
MIT MEDIA Group wydawca magazynu MOBILITY, który jest dostępny na rynku od ponad 17 lat, w zeszłym roku zainwestował w portal o tej samej tematyce - MobilityNews.pl. Po niespełna roku MobilityNews przekroczyło 100 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Teraz zasięg obu projektów to ponad 150 000 czytelników.
Marka MOBILITY istnieje na rynku od 2001 roku. Swoją obecność podkreśliła wydaniem magazynu Mobility, który zaledwie po kilku latach został uznany za największy i najbardziej popularny branżowy tytuł o smartfonach i technologiach mobilnych. Natomiast MobilityNews.pl to serwis poświęcony szerokorozumianym nowym technologiom, który został uruchomiony we wrześniu 2017 roku. Portal MobilityNews.pl to jednocześnie kontynuacja oraz rozszerzenie magazynu MOBILITY, który wciąż cieszy się popularnością. Pismo ma swoich stałych czytelników, dlatego nakład utrzymuje się na poziomie 50 000 egz.
- Uważamy się za liderów wśród mediów technologicznych, ale do tej pory brakowało nam mocnego nośnika w Internecie, dlatego rok temu zapadła decyzja o inwestycji w portal internetowy. Dedykowany, profesjonalny kontent zarówno czytany jak i wideo, przygotowany specjalnie pod internetowego czytelnika, zaowocował dynamicznym wzrostem statystyk serwisu. Druk ma swoje ograniczenia. Na 100 stronach mogliśmy publikować tylko wybrane materiały, dlatego w zeszłym roku zapadła decyzja o rozwinięciu portalu MobilityNews.pl. Cieszę się, że internetowemu projektowi, po niespełna roku, udało się dwukrotnie przekroczyć zasięg wersji drukowanej. Nadmienię, że z badań wynika, że wersję drukowaną czytają inne osoby niż tą elektroniczną. Dlatego mogę powiedzieć, że w ostatnim miesiącu ponad 150 000 osób wybrało MOBILITY, jako zaufane źródło informacji o świecie technologii. Cieszymy się tym sukcesem i motywujemy do jeszcze cięższej pracy, wyznaczając sobie kolejne cele – stwierdził Tomasz Cieślak, wydawca MobilityNews.pl oraz magazynu Mobility.
źródło: informacjebranzowe.pl