

500 tys. transakcji miesięcznie w SkyCash
Użytkownicy SkyCash wykonali rekordową liczbę pół miliona transakcji w miesiącu. To najlepszy wynik od startu tej platformy płatności i usług mobilnych w 2010 r. Ostatnie 12 miesięcy to okres jej przyśpieszonego rozwoju.
Użytkownicy systemu SkyCash we wrześniu br. wykonali ponad 500 tys. transakcji. W całym 2015 roku ich liczba powinna łącznie przekroczyć 6 milionów. Najpopularniejsze transakcje to opłaty telefonem komórkowym w strefach płatnego parkowania (SkyCash pokrywa ponad 90 proc. wszystkich stref parkowania w Polsce) i bilety komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miastach, w tym największych aglomeracjach kraju. Dużą popularnością cieszą się też kupowane komórką bilety kolei regionalnych, w szczególności Kolei Mazowieckich oraz wprowadzone w grudniu ubiegłego roku bilety PKP Intercity.
– SkyCash uwalnia od papierowych biletów, poszukiwania drobnych i kolejek przy codziennych płatnościach, np. za parkowanie czy komunikację miejską – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. Od października użytkownicy mogą kupować bilety Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, płacić za parkowanie w kolejnym mieście - Wolsztynie oraz korzystać z komunikacji miejskiej w Płocku. W najbliższym czasie dodane zostaną kolejne usługi oraz funkcjonalności – dodaje Krajewski.
Aplikacja SkyCash wyróżnia się prostotą użytkowania i różnorodnością usług. Najpopularniejsza z nich, tj. płatność za parkowanie, daje nie tylko wygodę i oszczędność czasu, ale zapewnia także realne ograniczenie wydatków, dzięki płaceniu za faktyczny czas parkowania. Usługę można opłacić na wskazany czas, za określoną kwotę lub w trybie Start / Stop. W każdej sytuacji kierowca może zakończyć parkowanie, jeśli wróci do samochodu wcześniej niż planował. Aplikacja pozwala też zdalnie przedłużyć czas postoju.
Ostatnie miesiące upłynęły w SkyCash po znakiem przyspieszonego rozwoju. W aplikacji pojawiły się kolejne miasta z płatnościami za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie oraz trzech nowych przewoźników kolejowych. SkyCash rozpoczął też sprzedaż biletów na wybrane wydarzenia, które są rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie (obecnie PGE Narodowy). W grudniu 2014 roku spółka odnotowała pierwszy milion pobrań aplikacji z Google Play, podwajając wynik osiągnięty zaledwie pół roku wcześniej. Pod koniec września 2015 roku liczba pobrań aplikacji na urządzenia z systemem Android wyniosła już ponad 2 miliony.
źródło: ib.pl
Najnowsze aktualności
BLD Poland rozszerza warszawskie portfolio o grunt na Białołęce
2025.06.11Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06