

AB jako Business Partner Huawei
AB S.A., największy dystrybutor IT, RTV i AGD w Europie Środkowo-Wschodniej, od 1 stycznia 2016 roku posiada tytuł „Business Partner” marki Huawei w Polsce. Otrzymany status partnerski obejmuje pełną ofertę producenta: telefony, tablety, smartwatche, rozwiązania sieciowe, akcesoria.
Huawei, renomowany światowy producent i dostawca rozwiązań z zakresu produktów konsumenckich oraz enterprise, nawiązując partnerstwo biznesowe z AB brał pod uwagę doświadczenie i pozycję rynkową wrocławskiego dystrybutora. AB S.A. od lat rozwija bowiem dedykowane usługi i rozwiązania dla dużych korporacji, które umożliwiają dokonywanie zakupów i konstruowanie oferty dla pracowników i ich klientów. Huawei uwzględnił przy swoim wyborze profesjonalną strukturę organizacyjną oraz skuteczne narzędzia sprzedaży, które funkcjonują w AB.
W ramach biznesowego partnerstwa spółka AB wspólnie z Huawei wprowadzi do swojej oferty dedykowane programy lojalnościowe i pracownicze, promocje oraz wsparcie i doradztwo w zakupach własnych klienta. Dzięki najnowocześniejszej technologii, jaką rozwija i oferuje AB w ramach usług B2B e-commerce, klienci biznesowi, korporacyjni oraz z sektora enterprise będą mogli skorzystać z pełnego portfolio produktów Huawei w ramach rozwiązań przygotowanych wspólnie z AB.
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





