

AB jako Business Partner Sony Mobile Communications
AB S.A., największy dystrybutor IT, RTV i AGD w Europie Środkowo-Wschodniej, od 1 marca 2016 roku posiada tytuł „Business Partner” marki Sony w Polsce. Uzyskany status partnerski obejmuje ofertę mobilną producenta: telefony, tablety oraz akcesoria.
Sony, renomowany światowy producent i dostawca rozwiązań z zakresu zaawansowanych produktów konsumenckich oraz B2B, nawiązało partnerstwo biznesowe z AB doceniając doświadczenie i pozycję rynkową wrocławskiego dystrybutora. AB S.A. systematycznie rozwija dedykowane usługi i rozwiązania dla klientów korporacyjnych, umożliwiające dokonywanie zakupów i konstruowanie oferty dla własnych pracowników i zewnętrznych kontrahentów. Sony Mobile nawiązując partnerstwo uwzględniło profesjonalną i efektywną strukturę organizacyjną oraz wykorzystywanie przez AB nowoczesnych i innowacyjnych narzędzi sprzedaży w postaci szerokiej gamy usług e-commerce.
W ramach statusu „Business Partner” spółka AB wspólnie z Sony Mobile wprowadzi do swojej oferty produkty dedykowane programom lojalnościowym i pracowniczym oraz wsparcie i doradztwo w zakupach własnych klienta. Umożliwi to klientom biznesowym oraz korporacyjnym skorzystanie z pełnego portfolio produktów Sony Mobile w ramach rozwiązań przygotowanych wspólnie z AB.
zrodlo:ab/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Ewelina Rolak dołącza do Avison Young
2025.08.13Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
2025.08.13Daniel Koralewski dołącza do Avison Young
2025.08.12Liceum Edukacji Wielojęzycznej w warszawskim budynku Metron
2025.08.12Tomasz Tomkiewicz dołącza do Avison Young
2025.08.11Cały wiek innowacji w Schneider Electric: TeSys i miniaturowe wyłączniki dostępne od ponad 100 lat
2025.08.11Wyprawka szkolna: kiedy zaczynają ją kompletować Polacy?
2025.08.08Modernizacja ulicy Portowej została zakończona, a Apartamenty Portowa osiągnęły stan surowy zamknięty
2025.08.07Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06