AB nowym dystrybutorem ekranów Samsung Smart Signage
Oferta AB S.A., największego dystrybutora IT, RTV/AGD i elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej, powiększyła się o kolejne produkty marki Samsung Electronics – ekrany Smart Signage. W nowym asortymencie będą dostępne ekrany o przekątnej od 10” do 105”.
W ramach oferty Smart Signage wrocławski dystrybutor zapewnia pełną dostępność produktów na potrzeby projektów obejmujących zarówno pojedyncze instalacje, jak i zaawansowane rozwiązania ścian wizyjnych. Dedykowany zespół specjalistów w AB gwarantuje fachowe doradztwo przy tworzeniu projektów i pomoc w wyborze optymalnych rozwiązań. Dzięki nowoczesnej i wydajnej logistyce AB oferuje dostawy ekranów nie tylko do partnerów, ale i bezpośrednio pod wskazane przez nich adresy instalacji.
- Nasza współpraca z firmą Samsung rozwija się dynamicznie od wielu lat na różnych płaszczyznach. Poszerzenie oferty o monitory Smart Signage jest realizacją naszej długofalowej strategii rozwoju działu Digital Signage. Będąc dystrybutorem z wartością dodaną oferujemy naszym partnerem nie tylko innowacyjne produkty marki Samsung, ale także m.in. niezbędną wiedzę, doświadczenie i zasoby logistyczne. Jestem przekonany, że jako lider na rynku dystrybucji, który efektywnie dociera do najszerszej grupy resellerów IT w Polsce, wspólnie w pełni wykorzystamy potencjał sprzedażowy rozwiązań Smart Signage – mówi Zbigniew Mądry, członek zarządu AB SA.
Współpraca z dystrybutorem, który możliwości logistyczne i finansowe broadlinera potrafi łączyć z elastycznością i indywidualnym podejściem do Klienta, jest dla nas bardzo istotna. Taka synergia tworzy przewagę dla Partnerów i Klientów Samsung, a naszym nadrzędnym celem jest precyzyjnie odpowiadać na oczekiwania rynku i użytkowników naszych systemów LFD – mówi Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B Samsung Electronics.
AB S.A w ramach dalszych działań uruchomi wkrótce cykl szkoleń dla partnerów, w trakcie których wspólnie z zespołem specjalistów z firmy Samsung będą przedstawiane najnowsze rozwiązania Digital Signage. Pozwolą one poznać specyfikę i potencjał tego rynku Obok oferty produktowej przedstawione zostaną narzędzia do komunikacji w ramach projektów. Zaprezentowane zostaną konkretne rozwiązania do tworzenia oferty projektowej. Zainaugurowany zostanie również program partnerski dedykowany dla firm współpracujących z AB i Samsungiem na rynku DS. .
Szczegółowa oferta AB w zakresie produktów Samsung z rodziny Smart Signage obecnie obejmuje:
- 10” panele doskonale sprawdzające się przy obsłudze sal konferencyjnych oraz jako POSy przy kasach sklepowych
- 22”-24” monitory do zastosowań m.in. w hipermarketach, do prezentacji reklam i informacji tekstowych
- 32” i więcej- wielkoformatowe monitory do prezentacji contentu reklam, informacji, obrazów
- cienkoramkowe monitory do zastosowań typu Video Wall
- ekrany dotykowe, stanowiące fabryczną całość wytwarzaną przez jednego producenta
- oprogramowanie MagicInfo, dzięki któremu istnieje możliwość pełnej integracji przekazu niezależnie od ilości wyświetlaczy oraz lokalizacji
- playery
- terminale cloud displays, do wyświetlania treści z „chmury”
- szerokie spektrum akcesoriów firmowanych przez Samsunga, zapewniających doskonałą kompatybilność z wyświetlaczami.
źródło: ab/informacjebranzowe.pl