

AB S.A. nagłośni filharmonię
Na mocy nowo podpisanej umowy z firmą ESS-Audio do oferty AB S.A. trafi sprzęt z grupy Harman Professional służący do profesjonalnego nagłaśniania i obsługi audio obiektów komercyjnych, stacji radiowych, czy dużych koncertów. W portfolio znajdują się tak znane marki jak: AKG Pro, JBL Pro, BSS Audio, DBX, AMX, Crown, Soundcraft. Dodatkowo w ofercie AB pojawią się urządzenia do transmisji audiowizji oraz systemów sterowania
Produkty Harman Professional stosowane są w projektach realizowanych w obiektach handlowych, stacjach telewizyjnych, hotelach, klubach, obiektach sportowych, a także w teatrach i filharmonii. Charakteryzują się one wysokim stopniem zaawansowania technologicznego, możliwością pełnej konfiguracji pod kompleksowe rozwiązania oraz przede wszystkim wysokimi parametrami technicznymi. Ponadto w ramach podpisanej umowy AB S.A. zapewnia partnerom pełne wsparcie projektowe przy realizacjach prowadzonych z wykorzystaniem sprzętu marek Harman Professional.
W ramach podpisanej umowy AB S.A. jest jedynym broadlinerowym dystrybutorem w Polsce oferującym produkty grupy Harman Professional - największego producenta zintegrowanych rozwiązań audio-wideo na świecie.
Oferta marek Harman Professional dostępna będzie wkrótce na stronie: www.abonline.pl
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





