

ActiveJet sponsorem „FC Lesznowola”
Marka ActiveJet prócz aktywnego sponsoringu drużyny kolarskiej ActiveJet Team, po raz kolejny zaangażowała się w działalność na rzecz piłki nożnej. W latach 2011-2013 była głównym sponsorem Legii Warszawa. Tym razem będzie wspierać lokalną społeczność z gminy Lesznowola biorąc pod swoje skrzydła Stowarzyszenie Miłośników Piłki Nożnej „FC Lesznowola”.
- Sport jest jednym z najważniejszych obszarów strategii marketingowej marki ActiveJet. Od lat wspieramy sportowców w drodze do osiągania sukcesów. Obecnie jesteśmy tytularnym sponsorem ActiveJet Team, zawodowej drużyny kolarskiej. Tego typu działania są dla nas nie tylko bardzo ważnym narzędziem marketingowym, ale także możliwością wspierania istotnych inicjatyw. Umowa ze Stowarzyszeniem Miłośników Piłki Nożnej „FC Lesznowola” to kolejny sposób na wsparcie lokalnej społeczności. Wcześniej mieliśmy taką okazję m.in. przy organizacji minimaratonów w gminie Lesznowola, imprez biegowych „Biegnij Warszawo” czy „Bieg Ursynowa” – powiedziała Ewelina Woldan-Nowak, kierownik ds. marketingu marki ActiveJet.
Umowę sponsorską podpisano na okres 12 miesięcy do grudnia 2015 roku. W tym czasie marka ActiveJet będzie wspierała Stowarzyszenie w działaniach zmierzających do rozwijania i pielęgnowania pasji młodych piłkarzy oraz w budowaniu nowej jakości piłki nożnej w najbliższej okolicy siedziby Action S.A. Stowarzyszenie Miłośników Piłki Nożnej "FC LESZNOWOLA" działa na terenie gminy od 2012 roku. Jego głównym celem jest umożliwienie uprawiania piłki nożnej wszystkim mieszkańcom gminy oraz reprezentowanie jej w rozgrywkach ligowych na terenie całego kraju.
źródło: activejet/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
2025.12.05Rynek outsourcingu call center urośnie do 200 mld dolarów w 2032 roku
2025.12.04Polska zyskuje na znaczeniu w Europie: Jacek W. Kulig wybrany na kolejną kadencję w EAE
2025.12.04Premiera: Mega S.A. z butikową kamienicą w gdyńskim Parku Centralnym
2025.12.04Matexi Polska kontynuuje współpracę ze Stowarzyszeniem „Serduszko dla Dzieci”
2025.12.04Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03





