

Adobe przymierza się do zakupu Marketo
Jak podaje agencja Reuters, Adobe planuje kupić firmę Marketo, która zajmuje się oprogramowaniem do marketingu. Gigant z siedzibą w San Jose nie przestaje rozwijać się poprzez zakupy. Warto w tym miejscu wspomnieć o transakcji za 1.68 mld USD, która miała miejsce w maju tego roku (więcej na stronie). Aby zapewnić swoim klientom szerszą i kompleksową ofertę Adobe planuje kupić również Marketo.
Firma z San Mateo rozpoczynała swoją działalność jako serwis do e-mail marketingu. Był to rok 2006, a w zeszłym firma wygenerowała już przychody w wysokości 321 mln USD, tak więc śmiało można powiedzieć, że Marketo idealnie wpisuje się w politykę i wizję rozwoju Adobe. Prywatny fundusz kapitałowy Vista Equity Partners Management LLC przejął Marketo dwa lata temu za 1.8 mld USD, pewnym jest, że Adobe będzie musiało przebić tę sumkę. Zobaczymy o ile.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





