AdRem Software przedstawi NetCrunch podczas targów Interop w Tokio
AdRem Software zaprezentuje najnowszą wersję narzędzia do monitorowania sieci – NetCrunch – podczas targów Interop, których japońska edycja odbędzie się między 8 a 10 czerwca w Tokio. Flagowe rozwiązanie krakowskiej spółki od lat jest z sukcesem sprzedawane w kraju Kwitnącej Wiśni.
To kolejna edycja Interopu, w której bierze udział AdRem Software.
- Spotkania z partnerami i klientami w Japonii mają dla nas szczególne znaczenie. Od 2006 roku współpracujemy z firmą Johokobo, która lokalizuje NetCruncha i wspiera technicznie japońskich klientów korzystających z naszego rozwiązania. Bezpośrednie rozmowy z użytkownikami pozwalają nam jeszcze lepiej poznać oczekiwania tego rynku, a spotkanie z przedstawicielami Johokobo służą dyskusji o najnowszych funkcjach naszego systemu – mówi Elżbieta Mistachowicz, wiceprezes AdRem Software.
Japońscy klienci doceniają w NetCrunchu przede wszystkim świetny projekt interfejsu użytkownika, automatyczne widoki sieci i konkurencyjny stosunek funkcjonalności programu do ceny licencji. Liczy się dla nich także wsparcie lokalnego, doświadczonego partnera. Najważniejsze jednak jest to, że program został w 100% przetłumaczony na japoński.
- Japończycy wolą używać software’u w swoim ojczystym języku. To, że NetCrunch jest po japońsku, wyróżnia go na tle innych i decyduje o jego przewadze. Mało osób w Japonii posługuje się biegle angielskim w pracy, nawet w sektorze IT – tłumaczy prezes firmy Johokobo Masahiro Tada. – Pomimo tego że NetCrunch jest całkowicie polski, sprzedajemy go jako rozwiązanie japońskie. Jest perfekcyjnie przetłumaczony, a każdy element jest dopracowany w najmniejszym szczególe. Nie ma też praktycznie konkurencji wśród innych rozwiązań komercyjnych, konkuruje głównie z rozwiązaniami open source, z którymi wygrywa interfejsem, jednolitym zarządzaniem wszystkimi aspektami monitorowania i dużą skalowalnością programu – z jednego serwera może monitorować ponad 600 tysięcy parametrów wydajnościowych.
Dzięki doskonałym kontaktom z rynkiem i wsparciu partnera to właśnie w Japonii AdRem Software sprzedaje około 30% wszystkich licencji NetCruncha.
źródło: informacjebranzowe.pl