

Agencja interaktywna KERRIS odpowiedzialna za obsługę Metropolitan Partners
Firma Metropolitan Partners dołączyła do grona klientów KERRIS Group, powierzając obsługę marketingową nowej, prestiżowej inwestycji na warszawskim Śródmieściu. Współpraca potrwa do pierwszego kwartału 2018 roku, kiedy oddany zostanie do użytku apartamentowiec Park Place 3.
Zakres współpracy obejmuje wypracowanie pełnego brandingu inwestycji. W ramach dotychczasowych działań, nadano budynkowi nawiązującą do lokalizacji przy Ogrodzie Krasińskich nazwę Park Place 3. Stworzono również kompleksową identyfikację graficzną, w tym wizytówki, papier firmowy, katalogi, prezentacje sprzedażowe, a także logotyp. Został on zamknięty w kompozycji, która oddaje charakter budynku i symbolizuje bezpieczeństwo inwestycji, co potwierdzają wyniki badania jego odbioru na grupie docelowej.
W ramach dotychczasowej współpracy wdrożono również stronę internetową http://parkplace3.pl/ oraz zrealizowano kampanię outdoorową i PR. Obecnie realizowana jest kampania performance marketingowa.
- Park Place 3 jest inwestycją dopełniającą plany pierwotnej zabudowy. Ten budynek miał stać tam 60 lat temu, deweloper zamyka architektoniczny plan sprzed lat. Myślę, że dzięki tej inwestycji Muranów stanie się ładniejszym miejscem. Z pewnością wraz z pojawieniem się tego prestiżowego budynku, okolica wiele zyska - komentuje Maciej Makowski, Partner KERRIS Group.
- Z uwagi na ograniczoną dostępność gruntów budowlanych w Warszawie, coraz trudniej znaleźć prestiżowe lokalizacje, które spełniają wymogi segmentu premium. W przypadku Park Place 3, lokalizacja była jednym z głównych czynników, które zainspirowały całą koncepcję inwestycji - przekonuje Radosław Michaluk, Prezes Zarządu dewelopera inwestycji Park Place 3.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





