

Alibaba Group chce zainwestować w Snapchat'a 200 mln USD
Finanse / 2015.03.12
Chiński gigant e-commerce probuje budować coraz mocniejszą pozycję w sieci i pomóc mają w tym przejęcia oraz m.in. inwestowanie w istniejące już projekty. W tym przypadku mowa o aplikacji Snapchat. Firma zauważa, że coraz więcej osób dokonuje zakupów przez urządzenia mobilne, więc ruch ten wydaje się być logicznym. Warto dodać, że jakiś czas temu na Snapchata zakusy miał Facebook. W 2013 roku firma Marka Zuckerberga oferowała z aplikację 3 mld USD. Po informacji o zaintersowaniu Alibabą wartość Snapchata skoczyła do 15 mld USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje. Inwestycje muszą poczekać
2025.07.09HR
Analiza stanowiska pracy – nieoczywisty klucz do sukcesu wdrożenia SAP HCM
2025.07.08Moto
Odnowienie certyfikatów DNV dla akumulatorów Exide do zastosowań morskich i rekreacyjnych
2025.07.08HR
Girteka mianuje Dmitrija Voitkeviča Dyrektorem Operacji Transportowych w Polsce
2025.07.07Wydarzenia
Canon World Unseen Exhibition – poruszająca podróż do świata wyobraźni i dotyku w Ustroniu Morskim
2025.07.07Wiadomości
W Kębłowie powstanie pierwszy ekologiczny żłobek
2025.07.07HR
Join UP! Polska z nową Dyrektorką Zarządzającą – Agnieszką Mrozek
2025.07.05Wydarzenia
Smoczy weekend w CH Biała – wejdź do świata „Jak wytresować smoka”!
2025.07.04Nieruchomości
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03