Alibaba Group chce zainwestować w Snapchat'a 200 mln USD
Finanse / 2015.03.12
Chiński gigant e-commerce probuje budować coraz mocniejszą pozycję w sieci i pomóc mają w tym przejęcia oraz m.in. inwestowanie w istniejące już projekty. W tym przypadku mowa o aplikacji Snapchat. Firma zauważa, że coraz więcej osób dokonuje zakupów przez urządzenia mobilne, więc ruch ten wydaje się być logicznym. Warto dodać, że jakiś czas temu na Snapchata zakusy miał Facebook. W 2013 roku firma Marka Zuckerberga oferowała z aplikację 3 mld USD. Po informacji o zaintersowaniu Alibabą wartość Snapchata skoczyła do 15 mld USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR
Epson i Maersk redukują emisję CO2e w transporcie morskim
2024.11.19Wydarzenia
Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!
2024.11.18Wydarzenia