

Alibaba Group chce zainwestować w Snapchat'a 200 mln USD
Finanse / 2015.03.12
Chiński gigant e-commerce probuje budować coraz mocniejszą pozycję w sieci i pomóc mają w tym przejęcia oraz m.in. inwestowanie w istniejące już projekty. W tym przypadku mowa o aplikacji Snapchat. Firma zauważa, że coraz więcej osób dokonuje zakupów przez urządzenia mobilne, więc ruch ten wydaje się być logicznym. Warto dodać, że jakiś czas temu na Snapchata zakusy miał Facebook. W 2013 roku firma Marka Zuckerberga oferowała z aplikację 3 mld USD. Po informacji o zaintersowaniu Alibabą wartość Snapchata skoczyła do 15 mld USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
CK Development ruszyło z budową projektu Nova Wola Park
2025.03.12Wiadomości
IBC SOLAR i Huawei ogłaszają rozpoczęcie współpracy
2025.03.11Wiadomości
Truck Care: Jak wynajem pojazdów może się wpisać w strategię firm transportowych w 2025 roku?
2025.03.11HR
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Med-Tech
Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07HR
Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06CSR
Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06Nieruchomości
WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Wiadomości
Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05