

Alibaba Group chce zainwestować w Snapchat'a 200 mln USD
Finanse / 2015.03.12
Chiński gigant e-commerce probuje budować coraz mocniejszą pozycję w sieci i pomóc mają w tym przejęcia oraz m.in. inwestowanie w istniejące już projekty. W tym przypadku mowa o aplikacji Snapchat. Firma zauważa, że coraz więcej osób dokonuje zakupów przez urządzenia mobilne, więc ruch ten wydaje się być logicznym. Warto dodać, że jakiś czas temu na Snapchata zakusy miał Facebook. W 2013 roku firma Marka Zuckerberga oferowała z aplikację 3 mld USD. Po informacji o zaintersowaniu Alibabą wartość Snapchata skoczyła do 15 mld USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Wiadomości
Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Finanse
Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Wiadomości
Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13Wiadomości
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13Wiadomości
CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Med-Tech
Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09CSR
Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08HR
Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08