

Alibaba Group kupiła pakiet kontrolny w firmie AdChina
Finanse / 2015.01.14
Chiński gigant e-commerce Alibaba poinformował, że kupił pakiet kontrolny w firmie zajmującej się marketinguiem online o nazwie AdChina. Inwestycja ta ma na celu wzmocnienie działalności reklamowej. AdChina założono w 2007 roku, obecnie siedizba jest w Sznaghaju, a w 2011 roku firma wygenerowała sprzedaż na poziomie 51 mln USD.
źródło: reuters/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nieruchomości
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16CSR
Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16Moto
IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Wiadomości
Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Wydarzenia
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Wiadomości
Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Finanse
Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Wiadomości
Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13Wiadomości
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13