

ALUPROF podsumowuje trzeci kwartał 2015
ALUPROF SA, lider w sektorze systemów aluminiowych dla budownictwa, ogłosił wyniki finansowe po trzecim kwartale 2015 roku. W prezentowanym okresie ALUPROF odnotował przychody ze sprzedaży na poziomie 608,4 mln zł. Wynik ten oznacza wzrost o 19 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku.
ALUPROF odnotował od początku roku znaczny wzrost sprzedaży zarówno w kraju, gdzie wzrosła ona o 20 proc. w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku, jak i poza jego granicami. Wpływy z eksportu wzrosły o 16 proc. Szczególnie dochodowy okazał się rynek belgijski, na którym Spółka zwiększyła sprzedaż o 50 proc.
Utrzymanie trendu wzrostowego przełożyło się na pozytywną prognozę dla czwartego kwartału 2015, w którym sprzedaż ma być o około 5 proc. wyższa od tożsamego przedziału czasowego z zeszłego roku. – ALUPROF stale wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania, poszerza ofertę, troszczy się o jakość produktów i standardy obsługi i dzięki temu buduje swoją potęgę biznesową na świecie, reklamując przy tym polską myśl techniczną. Ostatnią z inwestycji w trosce o dobro inwestora była chociażby nowo otwarta lakiernia pionowa w Bielsku-Białej, dzięki której możemy sprostać coraz to większym wymaganiom naszych . – tłumaczy Tomasz Grela, Prezes Zarządu ALUPROF.
źródło: aluprof/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





