Amazon pracuje nad własnym systemem reklamy online
Technologie / 2014.08.23
Amazon planuje rozwijać swoje własne oprogramowanie do umieszczania reklam w Internecie, informuje The Wall Street Journal. Firma planuje początkowo jedynie zastąpić reklamy dostarczane przez Google, z czasem jednak własny system reklamy online ma być rozpowszechniany, aby móc uniezależnić się od Google i Microsoft. Nowy system online ma przypominać Google AdWords, ale z łatwiejszą obsługą dla użytkowników. Amazon planuje również stworzyć narzędzie, które pozwoli agencjom reklamowym kupić "za jednym razem" tysiące reklamodawców.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
2024.04.26Wiadomości
Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą samochodową
2024.04.25Wiadomości
Państwowy Instytut Geologiczny wzmacnia bezpieczeństwo cyfrowe dzięki współpracy z Secfense
2024.04.25Wydarzenia