

Amazon pracuje nad własnym systemem reklamy online
Technologie / 2014.08.23
Amazon planuje rozwijać swoje własne oprogramowanie do umieszczania reklam w Internecie, informuje The Wall Street Journal. Firma planuje początkowo jedynie zastąpić reklamy dostarczane przez Google, z czasem jednak własny system reklamy online ma być rozpowszechniany, aby móc uniezależnić się od Google i Microsoft. Nowy system online ma przypominać Google AdWords, ale z łatwiejszą obsługą dla użytkowników. Amazon planuje również stworzyć narzędzie, które pozwoli agencjom reklamowym kupić "za jednym razem" tysiące reklamodawców.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





