

Amazon pracuje nad własnym systemem reklamy online
Technologie / 2014.08.23
Amazon planuje rozwijać swoje własne oprogramowanie do umieszczania reklam w Internecie, informuje The Wall Street Journal. Firma planuje początkowo jedynie zastąpić reklamy dostarczane przez Google, z czasem jednak własny system reklamy online ma być rozpowszechniany, aby móc uniezależnić się od Google i Microsoft. Nowy system online ma przypominać Google AdWords, ale z łatwiejszą obsługą dla użytkowników. Amazon planuje również stworzyć narzędzie, które pozwoli agencjom reklamowym kupić "za jednym razem" tysiące reklamodawców.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Wiadomości
Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Finanse
Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Wiadomości
Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13Wiadomości
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13Wiadomości
CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Med-Tech
Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09CSR
Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08HR
Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08