

Amazon pracuje nad własnym systemem reklamy online
Technologie / 2014.08.23
Amazon planuje rozwijać swoje własne oprogramowanie do umieszczania reklam w Internecie, informuje The Wall Street Journal. Firma planuje początkowo jedynie zastąpić reklamy dostarczane przez Google, z czasem jednak własny system reklamy online ma być rozpowszechniany, aby móc uniezależnić się od Google i Microsoft. Nowy system online ma przypominać Google AdWords, ale z łatwiejszą obsługą dla użytkowników. Amazon planuje również stworzyć narzędzie, które pozwoli agencjom reklamowym kupić "za jednym razem" tysiące reklamodawców.
źródło: wsj/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





