

Amica na gali Kwiat Kobiecości 2018 r.
Amica - producent dużego i małego sprzętu AGD - otrzymała podziękowania za udział w IX edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa” oraz statuetkę Kwiat Kobiecości 2018 r. podczas uroczystej gali podsumowującej akcję. Jej inicjatorem jest Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości, która od 11 lat zwraca uwagę na problem chorób ginekologicznych kobiet.
Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii odbyła się pod hasłem - „Weź się zbadaj! #CYTOLOGICZNE” i miała na celu uświadomienie kobietom, że dbanie o zdrowie jest bardzo proste. Zaangażowały się w nią znane i lubiane gwiazdy: Agnieszka Więdłocha, Kasia Cerekwicka, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki-Wójcicka (@mamaginekolog).
Amica wsparła akcję społeczną Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości zarówno finansowo, jak i organizacyjnie. Kampania rozpoczęła się 3 lutego, zaś 6 marca odbyła się uroczystość podsumowująca tegoroczną edycję. Uroczystą galę prowadziła Katarzyna Pakosińska (artystka kabaretowa, aktorka) i Sebastiana Wątrobę (znanego z serialu docu-crime „W11 – Wydział Śledczy”). Obecne były ambasadorki tegorocznej kampanii: Kasia Cerekwicka, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki-Wójcicka, które wspólnie z Idą Karpińską, autorką kampanii „Piękna, bo Zdrowa” i założycielką Kwiatu Kobiecości wręczały wyróżnienia. Muzyczną gwiazdą wieczoru była jedna z ambasadorek - Kasia Cerekwicka.
Amica otrzymała podziękowania za wspieranie głównej idei kampanii, jaką jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych, regularnych badań ginekologicznych. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Maja Rutkowska.
Po zakończeniu akcji o zasięgu ogólnopolskim, Amica planuje działać lokalnie. Zaplanowano działania edukacyjne propagujące wiedzę na temat profilaktyki raka szyjki macicy.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Nonko nowym najemcą w MLP Wrocław
2025.11.06Świat Connect w CH Focus Bydgoszcz – 4 dni kreatywnej zabawy dla całej rodziny! Łączymy świat zabawy i wyobraźni
2025.11.05Magia świąt na scenie w G City Targówek! Świąteczne spektakle i kreatywne warsztaty dla najmłodszych
2025.11.05Finanse i technologie z najwyższym wynikiem Barometru AI, HoReCa i zdrowie z największym spadkiem nastrojów
2025.11.04Pojazdy Lime dostępne także w sezonie jesienno-zimowym
2025.11.04Matexi Polska odsłania architektoniczne oblicze Żelaznej 54
2025.11.04K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
2025.11.03Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
2025.11.03Weekend pełen magii i radości w CH Biała
2025.11.03





