

AOL - zyski z reklamy w sieci w górę, to i przychody wyższe
Wyniki finansowe / 2014.02.06
AOL – jeden z głównych dostawców usług internetowych w Stanach, a obecnie czerpiący zyski z sieci radzi sobie coraz lepiej i na tym polu. AOL kupił w zeszłym roku m.in Adap.tv, elektroniczną platformę handlową, która pomaga firmom reklamować się na stronach internetowych ( cena 405 mln USD), czy też jest właścicielem serwis Huffington Post i bloga TechCrunch, które odnotowały 23% wzrost przychodów z reklamy w czwartym kwartale. Całe kwartalne wyniki finansowe na stronie.
źródło: aol/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





