AOL - zyski z reklamy w sieci w górę, to i przychody wyższe
Wyniki finansowe / 2014.02.06
AOL – jeden z głównych dostawców usług internetowych w Stanach, a obecnie czerpiący zyski z sieci radzi sobie coraz lepiej i na tym polu. AOL kupił w zeszłym roku m.in Adap.tv, elektroniczną platformę handlową, która pomaga firmom reklamować się na stronach internetowych ( cena 405 mln USD), czy też jest właścicielem serwis Huffington Post i bloga TechCrunch, które odnotowały 23% wzrost przychodów z reklamy w czwartym kwartale. Całe kwartalne wyniki finansowe na stronie.
źródło: aol/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Solplanet uruchomił program SOLcash. Instalatorzy falowników dostaną zwrot aż do 1300 zł
2024.04.29Wiadomości
Majówka - rośnie chęć podróżowania i ceny, bilety droższe nawet o 61%
2024.04.26Wiadomości
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
2024.04.26Nieruchomości
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
2024.04.26Nieruchomości
Ruszyły przekazania w inwestycji Cynamonowa Vita
2024.04.26Nieruchomości
Nowe otwarcia w G City w 1Q 2024 roku
2024.04.26Wiadomości
Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą samochodową
2024.04.25Wiadomości
Państwowy Instytut Geologiczny wzmacnia bezpieczeństwo cyfrowe dzięki współpracy z Secfense
2024.04.25Wydarzenia