

AOL - zyski z reklamy w sieci w górę, to i przychody wyższe
Wyniki finansowe / 2014.02.06
AOL – jeden z głównych dostawców usług internetowych w Stanach, a obecnie czerpiący zyski z sieci radzi sobie coraz lepiej i na tym polu. AOL kupił w zeszłym roku m.in Adap.tv, elektroniczną platformę handlową, która pomaga firmom reklamować się na stronach internetowych ( cena 405 mln USD), czy też jest właścicielem serwis Huffington Post i bloga TechCrunch, które odnotowały 23% wzrost przychodów z reklamy w czwartym kwartale. Całe kwartalne wyniki finansowe na stronie.
źródło: aol/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03Wydarzenia
G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Technologie
Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Wydarzenia
Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03Wydarzenia
G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Wywiady
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03Nagrody
560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Wydarzenia
Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Wiadomości
Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





