AOL - zyski z reklamy w sieci w górę, to i przychody wyższe
Wyniki finansowe / 2014.02.06
AOL – jeden z głównych dostawców usług internetowych w Stanach, a obecnie czerpiący zyski z sieci radzi sobie coraz lepiej i na tym polu. AOL kupił w zeszłym roku m.in Adap.tv, elektroniczną platformę handlową, która pomaga firmom reklamować się na stronach internetowych ( cena 405 mln USD), czy też jest właścicielem serwis Huffington Post i bloga TechCrunch, które odnotowały 23% wzrost przychodów z reklamy w czwartym kwartale. Całe kwartalne wyniki finansowe na stronie.
źródło: aol/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopada!
2024.11.19Nagrody
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami. Promenada najlepsza!
2024.11.19Wydarzenia
Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024.11.19Nagrody
Złoty Medal EcoVadis dla CEVA Logistics za działania na rzecz CSR i zrównoważonego rozwoju
2024.11.19Finanse
Volkswagen Financial Services: ścieżką klienta do pozycji lidera
2024.11.19Wydarzenia
Edzio Rap na żywo w centrum handlowym Reduta!
2024.11.19CSR
Epson i Maersk redukują emisję CO2e w transporcie morskim
2024.11.19Wydarzenia
Jarmark Produktów Regionalnych i Rękodzieła w Atrium Biała!
2024.11.18Wydarzenia