

Aplikacja "Strzel z palca" wyróżniona w konkursie KREATURA
Aplikacja mobilna “Strzel z palca” promująca trasę Media Markt Tour 2014 została nagrodzona w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy KREATURA. Po raz osiemnasty wręczono nagrody w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy KREATURA dla najlepszych twórców. Celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Jury złożone z przedstawicieli międzynarodowej społeczności reklamowej oceniało nadesłane prace pod kątem oryginalności pomysłu, jak również jakości jego wykonania. Wyróżnienie w subkategorii aplikacje mobilne i gry przyznano agencji Lubię to za stworzenie aplikacji “Strzel z palca” dla sieci Media Markt.
Tuż przed rozpoczeciem XX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, Media Markt wyruszyło w trasę promocyjną pod hasłem “Media Markt Tour 2014”. Mobilny market odwiedził blisko 70 miast ze wszystkich 16 województw, gdzie klienci poznawali nowe technologie, ale również chętnie sprawdzali swoje umiejętności piłkarskie. Wyzwaniem było przygotowanie aplikacji, która przeniosłaby piłkarskie emocje do komunikacji marki w internecie. Aplikacja musiała spełniać trzy główne zadania: angażować uczestników, sprawiać im radość i być dostępna dla wszystkich.
W odpowiedzi na potrzeby trasy Media Markt agencja Lubię to stworzyła crossplatformową grę, która działa na każdym laptopie i smartfonie, wyłącznie poprzez zeskanowanie kodu. Gra “Strzel z palca” polegała na trafieniu do bramki widniejącej na ekranie komputera piłką zamieszczoną na wyświetlaczu smartfona. Popularność aplikacji spowodowała, że rozgrywki piłkarskie zostały przeniesione również do marketów w całej Polsce. Rezultaty wprowadzenia aplikacji dały imponujące wyniki: 2 800 rozegranych gier dziennie, 500 000 strzałów na bramkę i 80 000 goli.
Aplikacja była promowana wraz z akcją „Ustrzel darmowe zakupy” oraz „Ustrzel smartfona”, które były prowadzone podczas Media Markt Tour 2014 oraz w marketach Media Markt. Synchronizacja smartfona z komputerem stacjonarnym była jednym z pierwszych tego typu rozwiązań na polskim rynku.
źródło: mm/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09Czy samochody „made in China” już zdominowały globalny rynek? Nowy raport EFL
2025.12.09Grudzień w CH Focus to czas pełen pomysłów na prezenty! Świąteczny jarmark rękodzieła i giełda winyli
2025.12.08Dlaczego silniki ciężarówek wytrzymują większe przebiegi niż te w autach osobowych? Odpowiadają eksperci IVECO i PETRONAS
2025.12.08Widzieć sercem, działać razem – Samsung obchodzi Dzień Wolontariusza
2025.12.05





