

Apple Shop w sieci Saturn już otwarty (wideo)
11 kwietnia br. miało miejsce otwarcie Apple Shop w warszawskim markecie Saturn, zlokalizowanym w Centrum Handlowym Arkadia. Podczas wydarzenia klienci przetestowali innowacyjnie produkty i rozwiązania marki Apple, w tym Mac, iPhone i iPad oraz rozmawiali o ich możliwościach z ekspertami sklepu.
Bardzo nas cieszy duże zainteresowanie, z jakim spotkało się otwarcie pierwszego Apple Shop w sieci Saturn. Wzięli w nim udział nie tylko fani marki, ale też osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z produktami Apple, co oznacza, że jest to sprzęt, który wciąż wzbudza emocje. To właśnie tu najszybciej w Polsce będą dostępne w sprzedaży nowości światowego lidera trendów technologicznych. Dlatego też mamy nadzieję, że nowo otwarty Apple Shop stanie się miejscem spotkań miłośników najnowszych technologii oraz platformą wymiany ich doświadczeń – powiedział Krzysztof Malinowski, Dyrektor Marketu Saturn w CH Arkadia.
Klientom Apple Shop, przy wyborze produktów najlepiej dostosowanych do ich potrzeb i stylu życia, pomoże zespół profesjonalnie przeszkolonych konsultantów. Konsumenci nie tylko otrzymają fachowe porady, ale też dzięki praktycznej i nowoczesnej aranżacji sklepu, będą mogli na miejscu przetestować pełną linię produktów firmy Apple. Dzięki temu poznają najnowsze urządzenia marki takie, jak iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPad Air 2, iPad mini 3, MacBook Pro czy nowy 27-calowy iMac, a także najbardziej zaawansowany na świecie system operacyjny OS X Yosemite oraz aplikacje następnej generacji: iWork oraz iLife, bezpłatne przy zakupie każdego nowego urządzenia Mac lub iOS.
źródło: saturn/infrmacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Szczyty sezonowe trwają a brakuje rąk do pracy. Czy outsourcing procesowy będzie skuteczną odpowiedzią na niedobory kadr?
2025.09.02Zintegrowane Plany Inwestycyjne (ZPI). Nowe otwarcie we współpracy inwestorów z samorządami
2025.09.01Poznań ma nowy park handlowy
2025.09.01Zmiany na rynku taxi – duży transfer?
2025.08.30Dlaczego miasta nadal stawiają na zrównoważony transport?
2025.08.30Małomiasteczkowy hype na zamawianie jedzenia do domu?
2025.08.30Nowy obszar komunikacyjny marki OKNOPLAST
2025.08.29Employer branding w klapkach – czy latem da się skutecznie przyciągać talenty?
2025.08.29KOMSA Poland z nową liderką sprzedaży B2B i kanału partnerskiego
2025.08.29