

Aranżacje Agata Meble na festiwalu w Gdyni
Eksperci z Agata Meble zaaranżowali wnętrza sal, w których odbywać się będą spotkania 39. Festiwalu Filmowego w Gdyni. Agata Meble jest partnerem odbywającego się od 15 do 20 września 39. Festiwalu Filmowego w Gdyni. Twórcy, zaproszeni goście i widzowie będą mogli skorzystać ze specjalnie dla nich zaaranżowanych przestrzeni do odpoczynku i dyskusji. Foyer Teatru Muzycznego oraz zamknięte strefy przeznaczone dla artystów i jury zyskają nową aranżację wykorzystującą meble i akcesoria z salonów Agata Meble. Ponad 200 różnych elementów: mebli i dodatków przywiezionych zostało specjalnie na potrzeby Festiwalu.
Wybrane elementy wyposażenia, wzbogacone o autografy twórców trafią na licytację, a środki pozyskane z tej akcji zasilą konto fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko.”
Aranżacje naszych scenografów są dopasowane do potrzeb poszczególnych pomieszczeń. Nie wszystkie miejsca będą dostępne dla publiczności, ale Festiwal to złożony projekt wiele rzeczy dzieje się za kulisami. Oprócz miejsca dla publiczności, zadbaliśmy o przestrzeń dla twórców, gości zagranicznych i jury obu konkursów. - powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu Agata Meble
[[[zdjecie,127,duze]]] Chcemy, by festiwal z każdym rokiem zyskiwał nie tylko na jakości artystycznej w odniesieniu do prezentowanych filmów, ale też zapewniał coraz lepsze warunki dla gości i widzów. Wspólnie z naszymi partnerami tworzymy święto polskiego kina. - powiedział Leszek Kopeć dyrektor festiwalu.
źródło: agatameble/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






