Armatis otwiera oddział w Gdańsku
Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, otworzył nowy oddział w Gdańsku w budynku biurowym Wave. Firma chce zatrudnić w nowej lokalizacji ponad 250 pracowników w ciągu najbliższych 2-3 lat, którzy będą pracowali w projektach call i contact center dla wiodących marek z całego świata.
Armatis już wcześniej był aktywny na rynku trójmiejskim rekrutując pracowników do projektów zdalnych. Nowe stacjonarne biuro umożliwi firmie pełne otwarcie się na lokalny rynek i zwiększenie zatrudnienia. Zaletą nowego biura Armatis jest jego lokalizacja. Mieści się ona w jednej z bardziej popularnych obecnie dzielnic Gdańska, czyli w Oliwie. Zapewnia 1900 m2 powierzchni biurowej, oferując przy tym komfortowe warunki pracy.
„W Gdańsku będziemy stopniowo wprowadzać cały zakres oferowanych przez nas usług. Zaczynamy od wdrożenia projektów multilingualnych, które były już realizowane poprzednio w innych lokalizacjach. W drugiej połowie marca rozpoczęliśmy proces treningowy pierwszych pracowników z Trójmiasta dla jednego z naszych kluczowych projektów. Nasze wrażenia są bardzo dobre, bo nowo utworzone zespoły doskonale odnalazły się w naszej organizacji, więc stopniowo planujemy rozbudowywać zespół. Uroczyste otwarcie nowego oddziału planujemy na drugą połowę bieżącego roku” – mówi Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy Armatis Polska.
Armatis zatrudnia obecnie ok. 1800 pracowników i współpracowników w 7 biurach w Polsce. Oprócz Gdańska, są to także Bielsko-Biała, Katowice, Kraków, Katowice, Stalowa Woli i Warszawa. Firma planuje zatrudnić do wszystkich swoich oddziałów ok. 300-450 osób w Polsce w 2022 roku. Armatis realizuje projekty dla znanych marek z takich sektorów, jak bankowość, turystyka, e-commerce, media i telekomunikacja.
„Oferujemy możliwość pracy zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i osób stawiających pierwsze kroki na rynku pracy. Mogą oni liczyć na profesjonalne szkolenia wstępne przygotowujące do pracy, które dają bogatą wiedzę z obszaru obsługi klienta i sprzedaży, a także szkolenia rozwojowe w trakcie zatrudnienia. Zaletą pracy w naszej firmie jest też klarowna ścieżka kariery, konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie uzależnione od realizacji wyników, a także szereg benefitów pozapłacowych. Jest także możliwość pracy zdalnej - w tym trybie pracuje aktualnie 30% naszych ludzi, którzy preferują tę formę pracy” – wylicza Krzysztof Lewiński.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób. Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne na stronie: https://www.armatis.com/pl.
źródło: informacjebranzowe.pl