

Arsanit partnerem akcji ''Odmaluj swoją starą klasę''
W ramach konkursu 100 litrów farby Arsanit zostanie rozdzielone między 20 klasami z 11 województw, dzięki czemu uczniowie będą mogli odmienić oblicze ich miejsca nauki.
W listopadzie polskie klasy zakwalifikowane do konkursu ''Odmaluj swoją starą klasę'' otrzymają startowy pakiet produktów budowlanych. Znajdą się w nim m.in. farby JOKERFarb-AW SPECIAL od Arsanit, producenta chemii budowlanej i partnera akcji organizowanej przez firmę KAEM, a także tacki, pędzle, folie i inne akcesoria od firmy Hardy. Żeby wesprzeć uczniów w tym remontowym wyzwaniu, Arsanit przygotował dla nich łącznie aż 100 litrów farby, przekazanej do 20 placówek w 11 województwach na poziomie techników budowlanych i szkół zawodowych.
Arsanit zdecydował się dołączyć do akcji, żeby pomóc w integracji polskiej młodzieży w szkołach. Każdy budowlaniec potwierdzi, że majstrowanie to dobry sposób na łączenie ludzi. Z kolei lepsze relacje w grupie przeniosą się na większą satysfakcję uczniów z udziału w lekcjach w ładnie odmalowanych klasach.
Założeniem konkursu ''Odmaluj swoją starą klasę'' jest zachęcenie uczestników do częstszej współpracy, większej pomysłowości i nauki sprawnego wykorzystania narzędzi malarskich. Uczniowie mają za zadanie uwiecznić proces odmalowania klasy na swoich smartfonach, na co mają czas do kwietnia 2018 roku. O wygranej zadecyduje komisja konkursowa, oceniając najbardziej kreatywne opowiadania spośród wszystkich zgłoszeń. Nagrodą za pierwsze miejsce będzie tajemnicza wycieczka-niespodzianka, połączona z jazdą na poznańskim torze rajdowym, a za 2 i 3 miejsce będą przyznawane nagrody rzeczowe.
Więcej informacji o akcji ''Odmaluj swoją starą klasę'' można znaleźć na stronie hardy.pl/pl/konkurs.
źródło: arsanit/infromacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16