

ASBIS nowym partnerem dystrybucyjnym BANG & OLUFSEN
ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, został nowym partnerem dystrybucyjnym Bang & Olufsen w Europie Środkowo-Wschodniej oraz krajów Wspólnoty Niepodległych Państw, z wyłączeniem Rosji. Umowa weszła w życie na początku maja 2020 roku i została podpisana na czas nieokreślony. Umowa z Bang & Olufsen jest pierwszą umową dystrybucyjną podpisaną przez ASBIS w trakcie pandemii.
ASBIS został wybrany przez Bang & Olufsen jako firma z 30-letnim doświadczeniem, która zbudowała w tym czasie bardzo silną, wiodącą pozycję na rynkach swojej działalności. Dzięki temu partnerstwu Bang & Olufsen planuje wzmocnić swoją obecność w handlu detalicznym zarówno w kanale multi-brand jak i mono-brand w Europie Środkowo-Wschodniej oraz krajach WNP.
„ASBIS ma bardzo dużą wiedzę na temat branży elektroniki użytkowej oraz olbrzymie doświadczenie w pracy w Europie Środkowej i Wschodniej. Z dużym optymizmem czekam na efekty naszej współpracy. Wspólnie z ASBIS będziemy w stanie zwiększyć skalę naszej działalności, zbliżyć się do lokalnych partnerów detalicznych i wzmocnić naszą obecność na kluczowych rynkach. Nie mam wątpliwości, że współpraca z jednym z wiodących dystrybutorów w tym regionie pomoże nam zwiększyć sprzedaż naszych produktów” – powiedział Kristian Teär, Prezes Bang & Olufsen.
„ASBIS jest wiodącym dystrybutorem produktów IT oraz elektroniki użytkowej na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w krajach WNP. Mamy szerokie pokrycie geograficzne na dynamicznie rozwijających się rynkach oraz bogate, 30-letnie doświadczenie w tej branży. Wierzymy, że Bang & Olufsen ma niewykorzystany potencjał, a my możemy wesprzeć spółkę w jego wykorzystaniu, dzięki naszej specjalistycznej wiedzy i doświadczeniu. Partnerstwo z tak znaną i prestiżową marką jak Bang & Olufsen, jest również idealną okazją dla ASBIS do rozszerzenia portfolio o luksusowe produkty audio i współpracę z lokalnymi partnerami detalicznymi w celu zwiększenia sprzedaży i jakości obsługi klienta” – powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





