informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Asseco przeniesie klientów Orange do nowego systemu

Asseco przeniesie klientów Orange do nowego systemu

Technologie / 2015.09.17

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla Orange Polska. To jeden z kilku strategicznych projektów, który ma na celu uruchomienie nowoczesnego środowiska obsługi klientów operatora. W ramach przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange Polska. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

Naszym zadaniem jest realizacja procesów: zbierania wymagań, fazy analitycznej, implementacji zmian w systemie BRM i w środowisku zintegrowanym oraz migracji klientów – powiedział Radosław Semkło, Dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów w Asseco Poland.

Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego – powiedział Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska S.A. – Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych – dodał.

Asseco to jeden z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Jest partnerem operatora odpowiedzialnym, m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi Klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej.

źródło: asseco/ib.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe