

Asseco zwiększa zasięg internetowych autostrad
Asseco stworzyło system, dzięki któremu operatorzy sieci szerokopasmowych z całej Polski będą mogli zarządzać posiadaną infrastrukturą, a lokalni dostawcy Internetu zapewnić dostęp do sieci, nawet w najmniejszych miejscowościach.
W całej Polsce powstaje obecnie kilkadziesiąt tysięcy kilometrów sieci szerokopasmowych. Można je porównać do „autostrad”, które znacząco zwiększą dostęp Polaków do szybkiego internetu. Każda taka autostrada potrzebuje węzłów, zjazdów, aż w końcu – dróg dojazdowych, tak aby mieszkańcy danego terenu mogli z niej korzystać. Tak samo jest z internetem oraz infrastrukturą, która pomaga dostarczyć go „pod strzechy”. Żeby cały układ naczyń połączonych mógł zadziałać, potrzebni są sprawnie działający operatorzy, którzy zarządzają sieciami światłowodowymi, a także lokalni dostawcy internetu, odpowiedzialni za obsługę konkretnego domostwa czy firmy. Aby wspomóc ich pracę powstało nowe oprogramowanie Asseco Convergent Services Environment (Asseco CSE).
Asseco CSE zostało stworzone na bazie doświadczeń Asseco, zdobytych przy projekcie „Internet dla Mazowsza” oraz wieloletniej współpracy z sektorem telekomunikacji. Jest ono odpowiedzią na konieczność optymalizacji infrastruktury, zarządzanie usługami w czasie rzeczywistym oraz produkty konwergentne, czyli takie które łączą w ramach jednej oferty kilka usług (np. internet, telewizję i prąd).
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, nabytemu przy współpracy z największymi polskimi operatorami, udało nam się stworzyć system obsługi, sprzedaży oraz rozliczeń usług konwergentnych, dostosowany do wymogów polskiego rynku telekomunikacyjnego – powiedział Radosław Semkło, Dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów, Asseco Poland S.A.
Asseco CSE został zaprojektowany jako system modułowy, dzięki czemu jest elastyczny, a także pozwala na zmniejszenie kosztów utrzymania oraz integracji. Stanowi również element procesu realizacji strategii „omnichannel”, czyli umożliwia obsługę klienta poprzez różne kanały dostępu, takie jak stronę www, call center, obsługę stacjonarną czy aplikację mobilną. Możliwość instalacji systemu w infrastrukturze klienta, jak i Asseco sprawia, że z rozwiązania Asseco CSE mogą korzystać zarówno duzi operatorzy telekomunikacyjni, jak i mniejsi, lokalni gracze i mobilni operatorzy wirtualni.
źródło: asseco/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





