

Beata Chądzyńska i Paweł Sołowiej w zespole PR Huawei Polska
Beata Chądzyńska została nowym PR Managerem w zespole marketingu Huawei Polska. Od września odpowiada za strategię oraz komunikację marki i produktów. Z początkiem października do zespołu dołączył także Paweł Sołowiej, PR Specialist.
Beata Chądzyńska ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji, zarządzaniu mediami oraz
dziennikarstwie ekonomicznym. Przez ostatnie lata w Agencji First PR odpowiadała za wizerunek i projekty specjalne Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez kilkanaście lat związana była z Grupą TVN, początkowo jako reporter i wydawca w redakcji ekonomicznej TVN24, w kolejnych latach jako wice dyrektor ds. informacji biznesowych TVN i zastępca redaktora naczelnego TVN CNBC. Była współodpowiedzialna za stworzenie kanału TVN CNBC, nadzorowała pracę wydawców i merytoryczną zawartość anteny, a także działania związane z autopromocją stacji. Jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Paweł Sołowiej pełni w Huawei Polska funkcję PR Specialist. Ma 8-letnie doświadczenie w branży PR, specjalizuje się w komunikacji produktowej i projektach wizerunkowych. Ostatnio odpowiadał za brand & product PR w Avon Cosmetics Polska. Pracował też m. in. w agencji Havas PR Warsaw i Garden of Words.
Beata Chądzyńska oraz Paweł Sołowiej dołączyli do zespołu kierowanego przez Dorotę Natalię Haller, Dyrektor Marketingu, Komunikacji i Digital.
źródło: huawei/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07