

BeGlossy.com i beglossy.pl stworzą największy e-commerce beauty w Polsce
Spółka BeGlossy S.A., właściciel portalu BeGlossy.com, nabywa należący do firmy Beauty Trend Poland sklep beglossy.pl. Rezultatem transakcji będzie m.in. połączenie platform obydwu e-sklepów, powiększenie bazy klientów oraz szybszy wzrost wyników sprzedażowych. BeGlossy.com będzie kontynuowało współpracę z dotychczasowymi pracownikami Beauty Trend Poland.
Transakcja nabycia Beauty Trend Poland, odpowiedzialnego za sklep kosmetyczny beglossy.pl, lidera w tzw. segmencie „beauty box” w Polsce, znacząco wpłynie na rynek handlu kosmetykami online. BeGlossy S.A., które prowadzi jedną z największych internetowych drogerii BeGlossy.com, poszerzy swoją ofertę o pakiety subskrypcyjne, będące dotychczas sztandarowym produktem w serwisie beglossy.pl. Ważnymi korzyściami dla BeGlossy S.A. wynikającymi z transakcji jest nabycie praw do domeny beglossy.pl, rozwiązań teleinformatycznych, a także wykorzystania bazy subskrybentów nabywanego podmiotu. Nowe możliwości sprawią, że BeGlossy.com przewiduje większy wzrost wyników sprzedażowych, jednocześnie realizując swoją strategię rozwoju na rynkach europejskich.
Nowy właściciel zdecydował się kontynuować współpracę z zespołem tworzącym serwis beglossy.pl. Artur Furman, będący do tej pory większościowym udziałowcem beglossy.pl, zostanie osobą współodpowiedzialną za wdrożenie strategii, która zakłada dynamiczny rozwój oferowanych produktów oraz intensyfikację działań na innych rynkach europejskich.
BeGlossy.com prowadzi sprzedaż detaliczną kosmetyków online, stale zwiększając jakość swoich usług, wykorzystując data-driven marketing oraz udoskonalając funkcjonalności e-sklepów. Przekłada się to na zwiększenie wskaźników sprzedaży, a jednocześnie zwiększa liczbę zadowolonych klientów.
Model subskrypcyjnej sprzedaży kosmetyków, propagowany przez beglossy.pl, jest coraz popularniejszy zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Transakcja nabycia umożliwi nam zyskanie cennego doświadczenia w tej branży, a dedykowane autorskie oprogramowanie funkcjonalności e-sklepu oraz rozpoznawalność marki pomogą w rozwoju nowej struktury spółki – mówi Michał Grams, Prezes Zarządu BeGlossy.com. Dalsza współpraca z Arturem Furmanem oraz dotychczasowymi pracownikami beglossy.pl zapewni zwiększenie kompetencji zespołu, jednocześnie umożliwiając większą synergię biznesową.
Transakcja umożliwiła BeGlossy.com również nabycie praw do zawierania umów o współpracy z wiodącymi firmami kosmetycznymi w ramach kontynuacji świadczonych dla nich działań marketingowych. Integracja działań z zakresu pozycjonowania i marketingu, wraz z połączeniem platform obu e-sklepów, otworzy nowe możliwości docierania do jeszcze większej grupy klientów, tym samym zwiększając przychody BeGlossy.com.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
G City Targówek zamienia się w filmowe Bikini Dolne
2025.12.16Najem premium rośnie w siłę
2025.12.16Grudzień pełen atrakcji w G City Biała – świąteczna atmosfera, muzyczne perełki i pomoc dla potrzebujących zwierząt
2025.12.15Kicia Kocia w Centrum Handlowym Kasztanowa – dwa dni świątecznej zabawy dla najmłodszych
2025.12.15CH Focus zaprasza do dzielenia się dobrem – świąteczna akcja charytatywna
2025.12.12Dlaczego wszyscy będziemy chcieli jeździć elektrykami? Ekspert o przyszłości rynku motoryzacyjnego
2025.12.12Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji. Najnowsze narzędzie AI redefiniuje ich rolę i spycha umiejętności projektowe na dalszy plan. Komentarz ekspercki
2025.12.12SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
2025.12.12Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11





