

fot. Galeco
„Bez cienia wątpliwości” – Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco
Połączyły ich wspólne wartości, takie jak determinacja w dążeniu do celu, gra fair play oraz rodzina. Od rozpoczęcia współpracy polskiego producenta systemów rynnowych ze światowej sławy sportowcem minął już rok. Po udanym pierwszym secie przychodzi pora na umocnienie wyniku.
Sponsoring sportowy jest formą marketingu cieszącą się rosnącym zainteresowaniem wśród
przedsiębiorców. Choć Galeco od lat angażowała się w działania wspierające lokalne kluby, to
wybór oficjalnego ambasadora marki i rozpoczęcie współpracy z Wilfredo Leonem, uznaje się
za jedno z najważniejszych wydarzeń w ponad 20-letniej historii firmy. W ramach trzyletniego
kontraktu filar polskiej drużyny i jeden z najwybitniejszych siatkarzy na świecie pojawi się w
serii kampanii wizerunkowych. Ubiegłoroczna pod hasłem „Gramy razem” spotkała się z
bardzo pozytywnym odbiorem zarówno wśród klientów, jak i przedstawicieli branży
dekarskiej. Sportowca mogliśmy podziwiać na billboardach, w reklamach prasowych i
internetowych oraz wszelkich materiałach firmowych. Zawodnik Polskiej Reprezentacji w piłce
siatkowej mężczyzn odwiedził też podkrakowską siedzibę oraz fabrykę Galeco, a spotkanie
było okazją do jeszcze lepszego poznania się i zacieśnienia wzajemnych relacji. 2021 rok
otwiera nowy rozdział kampanii – tym razem zatytułowany „Bez cienia wątpliwości”. – Akcja
wystartuje w najbliższych dniach i obejmie swoim zasięgiem prasę, Internet, radio oraz
reklamy zewnętrzne. Liczymy, że sytuacja pandemiczna wkrótce się poprawi i możliwe będzie
organizowanie wydarzeń sportowych z udziałem publiczności. Planujemy bowiem serię konkursów w mediach społecznościowych, w których do wygrania będą gadżety z autografem Wilfredo Leona, wejściówki na mecze polskiej drużyny czy nawet osobiste spotkania z ambasadorem naszej marki – mówi Anna Góral, Specjalista ds. marketingu Galeco.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02








