

Black Red White w trakcie przetargu na dom mediowy
Trwa przetarg na obsługę mediową Black Red White. Do walki stanęło pięć domów mediowych, które rywalizują o kompleksową obsługę marki w zakresie planowania i zakupu mediów oraz wsparcie firmy w realizacji kampanii reklamowych.
Z początkiem października wystartował przetarg na obsługę meblowego giganta. Wśród agencji walczących o budżet mediowy Black Red White są: EasyMedia, Havas Media, Initiative i Mediacom. Budżetu broni Starcom. Przetarg zakończy się w listopadzie, a start współpracy planowany jest od stycznia 2018.
Nowy dom mediowy będzie odpowiadał za kompleksową obsługę marki Black Red White w zakresie planowania oraz zakupu mediów. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych, w takich mediach jak telewizja, radio, prasa, OOH, a także digital.
Poszukujemy firmy z mocnymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze mediów. Jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania i innowacyjne podejście do stojących przed nami celów. Jednocześnie zależy nam na zaufanym partnerze, który przekona nas do siebie dostosowaną do aktualnie panujących na rynku trendów mocną strategią, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów mediowych. – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w firmie Black Red White.
Obecnie za obsługę mediową Black Red White odpowiada Starcom.
źródło: brw/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





