Black Red White w trakcie przetargu na dom mediowy
Trwa przetarg na obsługę mediową Black Red White. Do walki stanęło pięć domów mediowych, które rywalizują o kompleksową obsługę marki w zakresie planowania i zakupu mediów oraz wsparcie firmy w realizacji kampanii reklamowych.
Z początkiem października wystartował przetarg na obsługę meblowego giganta. Wśród agencji walczących o budżet mediowy Black Red White są: EasyMedia, Havas Media, Initiative i Mediacom. Budżetu broni Starcom. Przetarg zakończy się w listopadzie, a start współpracy planowany jest od stycznia 2018.
Nowy dom mediowy będzie odpowiadał za kompleksową obsługę marki Black Red White w zakresie planowania oraz zakupu mediów. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych, w takich mediach jak telewizja, radio, prasa, OOH, a także digital.
Poszukujemy firmy z mocnymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze mediów. Jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania i innowacyjne podejście do stojących przed nami celów. Jednocześnie zależy nam na zaufanym partnerze, który przekona nas do siebie dostosowaną do aktualnie panujących na rynku trendów mocną strategią, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów mediowych. – mówi Michał Jaskulski, Dyrektor Marketingu w firmie Black Red White.
Obecnie za obsługę mediową Black Red White odpowiada Starcom.
źródło: brw/informacjebranzowe.pl