

Bolt wybiera TomTom Traffic do wsparcia usługi przewozów i dostaw jedzenia na całym świecie
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że Bolt, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm z zakresu mobilności, wybrała dane o ruchu drogowym TomTom, aby zasilić swoje globalne trasy przewozów i dostaw żywności.
Bolt działa w ponad 500 miastach w Europie i Afryce, obsługując ponad 150 milionów klientów na całym świecie. W wysoce konkurencyjnej branży firma dąży do zapewnienia najwyższego poziomu zadowolenia kierowców, kurierów i klientów, jednocześnie zwiększając wydajność operacyjną. Aby to osiągnąć, Bolt polega na narzędziach do optymalizacji tras. Zapewniają one kierowcom i kurierom korzystającym z platformy dokładną znajomość lokalizacji swoich klientów i dotarcie do nich na czas.
Bolt wybrał TomTom w celu poprawy dokładności czasów podróży i szacowanych czasów przybycia (ETA) dla każdego przejazdu. Firma wykorzysta informacje o ruchu drogowym, które są oparte na anonimowych danych o prędkości z ponad 600 milionów podłączonych urządzeń dziennie i miliardów przejechanych kilometrów. Dane TomTom w czasie rzeczywistym umożliwiają algorytmowi routingu Bolt dokładne obliczenie czasu dla każdego przejazdu oraz optymalizację tras dla milionów podróży, wykonywanych codziennie przez kierowców i partnerów dostawczych. Ostatecznie skutkuje to bardziej wydajnym zarządzaniem czasem partnerów, a tym samym ich lepszym wynagrodzeniem. Ponadto, ponieważ produkty TomTom dobrze integrują się z istniejącą technologią routingu Bolt, firma może efektywniej wykorzystywać swoje zasoby.
„Z niecierpliwością czekamy na współpracę z TomTom i wykorzystanie ich rozwiązania w zakresie ruchu drogowego. Poprawi to doświadczenie kierowców, kurierów i klientów na platformie Bolt na całym świecie”, powiedział Markus Zimmermann, Head of Platform, Bolt. „Jak dotąd zaobserwowaliśmy niezwykłe wyniki korzystania z usługi TomTom Traffic. Działalność firmy Bolt opiera się na dokładnych szacunkach, a dzięki danym TomTom zaobserwowaliśmy nawet 15% poprawę szacunków czasu podróży, co przełożyło się na większe zyski partnerów, a także lepszą jakość usług oraz niezawodność dla kierowców i pasażerów Bolt”.
„Jesteśmy dumni, że możemy wspierać działalność Bolt, dzięki naszemu najlepszemu w swojej klasie produktowi - Traffic”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki firmie Bolt, która wnosi do naszych danych lokalną wiedzę na temat wydarzeń i utrudnień, możemy wykorzystać te informacje od naszych partnerów, aby dostarczać wysokiej jakości, wiarygodne dane o lokalizacji oraz ruchu drogowym. Zapewniają one lepsze doświadczenia klientów końcowych i zwiększoną wydajność operacyjną”.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07