

Bolt wybiera TomTom Traffic do wsparcia usługi przewozów i dostaw jedzenia na całym świecie
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś, że Bolt, jedna z najszybciej rozwijających się na świecie firm z zakresu mobilności, wybrała dane o ruchu drogowym TomTom, aby zasilić swoje globalne trasy przewozów i dostaw żywności.
Bolt działa w ponad 500 miastach w Europie i Afryce, obsługując ponad 150 milionów klientów na całym świecie. W wysoce konkurencyjnej branży firma dąży do zapewnienia najwyższego poziomu zadowolenia kierowców, kurierów i klientów, jednocześnie zwiększając wydajność operacyjną. Aby to osiągnąć, Bolt polega na narzędziach do optymalizacji tras. Zapewniają one kierowcom i kurierom korzystającym z platformy dokładną znajomość lokalizacji swoich klientów i dotarcie do nich na czas.
Bolt wybrał TomTom w celu poprawy dokładności czasów podróży i szacowanych czasów przybycia (ETA) dla każdego przejazdu. Firma wykorzysta informacje o ruchu drogowym, które są oparte na anonimowych danych o prędkości z ponad 600 milionów podłączonych urządzeń dziennie i miliardów przejechanych kilometrów. Dane TomTom w czasie rzeczywistym umożliwiają algorytmowi routingu Bolt dokładne obliczenie czasu dla każdego przejazdu oraz optymalizację tras dla milionów podróży, wykonywanych codziennie przez kierowców i partnerów dostawczych. Ostatecznie skutkuje to bardziej wydajnym zarządzaniem czasem partnerów, a tym samym ich lepszym wynagrodzeniem. Ponadto, ponieważ produkty TomTom dobrze integrują się z istniejącą technologią routingu Bolt, firma może efektywniej wykorzystywać swoje zasoby.
„Z niecierpliwością czekamy na współpracę z TomTom i wykorzystanie ich rozwiązania w zakresie ruchu drogowego. Poprawi to doświadczenie kierowców, kurierów i klientów na platformie Bolt na całym świecie”, powiedział Markus Zimmermann, Head of Platform, Bolt. „Jak dotąd zaobserwowaliśmy niezwykłe wyniki korzystania z usługi TomTom Traffic. Działalność firmy Bolt opiera się na dokładnych szacunkach, a dzięki danym TomTom zaobserwowaliśmy nawet 15% poprawę szacunków czasu podróży, co przełożyło się na większe zyski partnerów, a także lepszą jakość usług oraz niezawodność dla kierowców i pasażerów Bolt”.
„Jesteśmy dumni, że możemy wspierać działalność Bolt, dzięki naszemu najlepszemu w swojej klasie produktowi - Traffic”, powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Dzięki firmie Bolt, która wnosi do naszych danych lokalną wiedzę na temat wydarzeń i utrudnień, możemy wykorzystać te informacje od naszych partnerów, aby dostarczać wysokiej jakości, wiarygodne dane o lokalizacji oraz ruchu drogowym. Zapewniają one lepsze doświadczenia klientów końcowych i zwiększoną wydajność operacyjną”.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04