

BrandMaker partnerem Outbox
Outbox, firma konsultingowa wyspecjalizowana we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z klientami (CRM), i BrandMaker GmBH, europejski lider wśród dostawców systemów do Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM), podpisały strategiczną umowę o współpracy. BrandMaker został oficjalnym partnerem handlowym firmy Outbox na polskim rynku.
"Outbox jest firmą konsultingową specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z Klientami. „Na bieżąco analizujemy rynek i potrzeby naszych Klientów. Widzimy rosnące zainteresowanie narzędziami typu MRM (Marketing Resource Management), wynikające z potrzeby innowacyjnego i efektywnego zarządzania tak kluczowym dla rozwoju każdej firmy obszarem, jakim jest marketing. Współpraca z europejskim liderem w tym zakresie, BrandMaker, pozwoli nam zaoferować kolejną, komplementarną usługę naszym klientom oraz zapewni dostęp do światowego know-how. Oprogramowanie BrandMaker stanowi doskonałe uzupełnienie naszego dotychczasowego portfolio” – mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu Salesforce.com & Social Media firmy Outbox.
BrandMaker, łącząc kompetencje z zakresu marketingu i IT, dostarcza oprogramowanie do kompleksowego zarządzania działaniami marketingowymi, pozwalając firmom szybciej
i łatwiej osiągać ich strategiczne cele marketingowe. „Zapotrzebowanie na tego typu wsparcie rośnie w szybkim tempie. Wzrasta także świadomość wśród kadry zarządzającej, jak ważne jest efektywne kontrolowanie tej kluczowej dla firmy dziedziny funkcjonowania” – podkreśla Timm Brocks, Managing Director polskiego oddziału BrandMaker. Według raportu Gartnera, do 2017 roku dyrektorzy marketingu będą wydawać więcej pieniędzy na rozwiązania IT niż dyrektorzy działów IT, a trend ten znajdzie odzwierciedlenie także na polskim rynku. „Dlatego tak ważne z naszego punktu widzenia jest pozyskanie partnera z tak ugruntowaną pozycją rynkową jak Outbox. Jesteśmy przekonani, że współpraca dwóch firm, które stawiają na innowacyjne rozwiązania, przyniesie wymierne korzyści klientom” – dodaje Timm Brocks.
źródło: outbox/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08Jak ograniczyć rotację pracowników w magazynach?
2025.05.08Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport Q1 2025
2025.05.07Peakside i Partners Group pozyskały 15 mln EUR finansowania od mBanku
2025.05.07Do Wilgi zaprasza na budowę
2025.05.07