

Brother podsumowuje rok na polskim rynku
Firma Brother Polska odnotowała w 2013 r., w porównaniu do roku 2012, wzrost sprzedaży wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń laserowych o 34 proc. i zajmuje 3. pozycję w rankingu ze zwiększonym udziałem na poziomie 17,5 proc. Wysoki wzrost firma osiągnęła również w sektorze laserowych kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych. W porównaniu do 2012 r. Brother przesunął się z 6. na 4. pozycję, odnotowując 40–procentowy wzrost sprzedaży. Producent osiągnął również wzrost sprzedaży monochromatycznych drukarek laserowych – wyniósł on aż 56 proc.
Obecnie Brother posiada 10 proc. rynku tych urządzeń, co stanowi wzrost o 4,3 proc. względem 2012 roku i daje 3. pozycję. W przypadku wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych Brother zajmuje obecnie 3. pozycję, z udziałem na poziomie 19,8 procent. Dane rynkowe zostały przygotowane przez firmę Infosource. Wzrosty sprzedaży i udziału rynkowego Brother odnotował także w sektorze skanerów. W 2013 r., w porównaniu do roku poprzedniego, sprzedaż modeli mobilnych z tej grupy wzrosła o 130 proc. i z 3. pozycji firma przesunęła się na 1. W 2013 r. Brother zajął 6. pozycję pod względem sprzedaży modeli stacjonarnych.
„Osiągnięte wyniki bardzo nas cieszą. Nasza rosnąca pozycja na polskim rynku, zarówno w obszarze druku, jak i skanerów, świadczy o tym, że strategia jaką przyjęliśmy, sprawdziła się. Założyliśmy, że rynek oczekuje produktów wysokiej jakości – i okazało się, że mieliśmy rację. Nasza rosnąca pozycja na polskim rynku to wynik ciężkiej pracy całego zespołu Brother Polska. Zamierzamy kontynuować obrany kierunek i dalej umacniać swoją pozycję na polskim rynku” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w firmie Brother Polska.
źródło: brother/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





